Furnizorul de tehnologie Sabre Corporation a publicat un raport pregătit în colaborare cu TrendWatching, care dezvăluie patru tendințe majore ale consumatorilor la nivel mondial legate de industria hotelieră și care asigură că vor contura industria în 2019 și nu numai.
„Industria hotelieră se reinventează continuu, adaptându-se constant la așteptările în schimbare ale călătorilor”, a declarat Clinton Anderson, președintele Sabre Hospitality Solutions. „Ca urmare, transformarea digitală a devenit prioritate din ce în ce mai mare pentru hotelieri, având în vedere capacitatea sa de a genera oferte mai personalizate și specifice. În cele din urmă, schimbări în modul în care oamenii interacționează cu tehnologia, brandurile și chiar cu spațiul, rezultă direct în oportunități noi și neexplorate pentru hotelieri”.
Acestea sunt cele patru tendințe subliniate:
Însoțitori virtuali
În timp ce călătorii cu timp doresc să evite alte persoane în timpul sejurului, alții preferă să fie însoțiți, chiar și practic. Călătorii mai obișnuiți cu asistenții digitali, chatbots și alții, vor fi atenți la evoluția inteligenței artificiale. Ei vor căuta personalități virtuale cu capacitatea de a se distra, educa și face prieteni. Prezența asistenților digitali virtuali a crescut exponențial din 2011 și nu arată semne de oprire.
Dărâmând pereții
Magazinele fizice se extind în lumea ospitalității prin generarea de experiențe de brand imersive pentru clienții lor, ceea ce prezintă o generație complet nouă de concurenți pentru intreprinderile tradiționale și, în același timp, îi încântă pe fanii lor. Rețelele de socializare sunt saturate de imagini ale călătoriilor perfecte care arată stiluri de viață prezentat de branduri, ceea ce are ca rezultat consumatorii având standarde mai ridicate și mai mari atunci când caută o călătorie. Brandurile au o capacitate de a ajunge la clienți supraestimulați prin lansarea de parteneriate exclusive care le atrag atenția asupra locurilor neașteptate.
Punctul de vânzare magic
Folosind dispozitivele lor pentru a invoca un „punct de vânzare magic”, călătorii pot interacționa cu unitățile, să caute produse, să încerce și să cumpere în moduri inovatoare. Brandurile inteligente folosesc tehnologia pentru a obține date bogate cu privire la preferențile, obiceiurile consumatorilor și profita de canale inovatoare, precum acestea pentru a ajunge la ei în locul și momentul potrivite. La nivel mondial, piața realității augmentate (RA) a atins 1,1 miliarde de dolari în 2018 și este de așteptat să ajungă la 7,9 miliarde în 2023. Maturizarea realității virtuale (RV) și RA au revoluționat modalitățile și site-urile unde consumatorii caută și se raportează la mărci.
Forța de muncă nouă
Proliferarea serviciilor à la carte și a mediilor de lucru partajate transforma așteptările în jurul călătoriei și al muncii. Un grup în creștere de profesioniști face din călătoriile sale principală prioritate, devenind nomazi digitali. Explozia a „gig economy”, o expresie care se referă la o economie de comenzi mici, iar platformele independente indică faptul că consumatorii adoptă stiluri de viață alternative care nu îi leagă de o companie sau locație sau chiar un program de zi cu zi.
Sursă: hosteltur.com