Noua aplicație Google My Business: cum să gestionezi afacerea de pe smartphone

versiune nouă a aplicației pentru telefoane mobile Google My Business este disponibilă din 20 noiembrie. Este o aplicație gratuită, interesantă în mod special pentru companiile mici și mijlocii din sectorul turismului, deoarece le permite clienților potențiali să caute și să găsească localuri aproape de locul unde se află. 

Noua aplicație Google My Business are o evaluare de 4,5 stele și acumuleaza peste 10 milioane de descărcări.

Noutățile incluse în ultima actualizare permit publicarea de evenimente, oferte și produse, precum și utilizarea de filtre pentru publicarea imaginilor.

În plus, Google asigură că a rezolvat o problema a versiunii anterioare care provoca erori intermitente la publicarea fotografiilor de mărime mare.

Un prim pas

Aplicația Google My Business permite, de asmenea, să răspunzi la recenzii și schimbul de mesaje cu clienții, care pot devenii și „adepții” afacerii tale.

Din aplicație puteți face și modificări în profilul companiei, încarcă fotografii, crea oferte, primi notificări în timp real sau gestiona diferite locații.

A fi pe Google My Business ajută la poziționarea mai bună a unei companii în motorul de căutare și serviciile asociate, cum ar fi Google Maps. 

Cum poate acest instrument să ajute companiile din sectorul turismului? Experții în marketing digital amintesc că deschiderea unui fișier în Google My Business este primul pas pentru a avea o prezenta în motorul de căutare.

Potrivit lui Paraty Tech „dacă un hotel are un profil bun pe Google My Business, întotdeauna va fi prezent în orice căutare care se potrivește cu numele acestuia”.

 

Puterea Local Guides

Google My Business câștigă, de asemenea, forța datorită creșterii comunității Local Guides, inițiativa lansată de Google in 2015, care are deja 50 de milioane de persoane în întreaga lume.

Iar opiniile, evaluările și fotografiile despre hoteluri, restaurante, etc., pe care le fac acești utilizatori (recenzii care apar lângă informația companiilor oferită de Google) va avea o influență importanța asupra rezultatelor căutării.

Google recomandă companiilor să interacționeze cu clienții, deoarece această practică contribuie la îmbunătățirea vizibilității afacerii. 

De fapt, așa cum a explicat Google pentru Hosteltur: „A interacționa cu clienții, a răspunde la recenziile pe care le fac despre afacere, este întotdeauna o măsură bună, deoarece arată că clienții sunt apreciați și comentariile lor. Recenziile pozitive de înaltă calitate de la clienții lor îmbunătățesc vizibilitatea afacerii și vor spori probabilitatea ca un potențial client să viziteze locația”.

Trebuie amintit faptul că 71% dintre călători au făcut căutări legate de călătorii pe smartphone-ul lor în 2017.

Acest procent reprezintă o creștere notabilă față de rata de 56% înregistrată în 2016.

 

Căutări geolocalizate

În plus, căutările de pe dispozitivele mobile legate de „aproape de aici” sau „în acest moment” devin mai relevante.

Fernando Muñoz, specialist în strategii SEO, amintește că „căutările asociate cu ‘aproape de mine’ sunt geolocalizate. Prin urmare, este recomendabil să ai mare grijă de fișa ta de companie pe Google„.

A avea grijă de o fișă înseamnă publicarea în mod regulat de noutăți, oferte și promoții, păstrarea fișei actualizate cu fotografii noi, a răspunde la recenzii clienților, etc.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.