MSC Cruises a inaugurat MSC Euribia, noua sa navă emblematică. „O nouă navă care prezintă cel mai eficient design de navă de croazieră din istoria din punct de vedere energetic„, potrivit companiei. Este cea de-a 22-a navă din flota sa și are 19 punți, 43 de metri lățime, 2.419 cabine și 3.500 de metri pătrați de spațiu public.
Botezată după zeița antică Eurybia, care controla vânturile, vremea și constelațiile pentru a conduce marile, MSC Euribia este a doua navă din flota MSC care este alimentată cu gaz natural lichefiat (GNL), care elimină practic oxizii de sulf și particulele, reduce oxizii de zot cu 85% și reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu până la 20%.
La bord, acesta dispune de tehnologii medii avansate, inclusiv sisteme de tratare a apelor reziduale și de gestionare a deșeurilor. De asemenea, este pregătită să incorporeze viitoarele inovații în materie de durabilitate, cum ar fi combustibilii sintetici fără emisii de carbon și alte alternative, de îndată ce acestea vor fi disponibile.
Ca parte a clasei Meraviglia-Plus, noua navă oferă numeroase experiențe dinamice pentru pasageri, cu caracteristici inovatoare, facilități și divertisment pentru întreaga familie.
În timpul călătoriei sale inaugurale, MSC Euribia a efectuat o călătorie cu emisii nete de gaze cu efect de seră zero de la Saint Nazaire (Franta) la Copenhaga (Danemarca), beneficiind de reducerile de emisii permise de bioGNL și de a aplicarea metodei de bilanț de masă.
MSC Euribia începe să navigheze în Europa de Nord în această vară cu croaziere de șapte nopți de la Kiel (Germania) și Copenhaga (Danemarca) către fiordurile norvegiene.
Noua navă are 10 restaurante, cinci piscine și un parc acvatic, 21 de baruri și saloane cu cinci zone în aer liber și zone interioare pentru a satisface nevoile tutror pasagerilor, precum și Teatrul Delphi, cu o capacitate de 945 de locuri, care oferă spectacole mari în fiecare seară.
MSC Euribia incorporează, de asemenea, o zonă pentru copii de 700 de metri pătrați de spațiu interior dedicat în întregime copiilor și adolescenților, cu șapte camere, fiecare fiind adaptată pentru diferite grupe de vârstă, de la zero la 17 ani.
Reducerea emisiilor
MSC Cruises explică faptul că intensitatea emisiilor generate de operațiunile de la bordul MSC Cruises a scăzut cu 33,5% din 2008, prevăzând în același o reducere de 40% pâna în 2030.
Acesta colaborează cu furnizorii de carburanți și cu alte companii pentru a implementa biocombustibili avansați și biogazul. În viitor, hidrogenul verde și metanolul vor contribui probabil la decarbonizarea sa, la fel ca și combustibilii electronici sintetici. Scopul este de a dezvolta soluții scalabile care să poată fi utilizate la nivel universal.
Mai multe informații în:
– Ar trebui ca legea privind industria net-zero să includă construcția de nave de croazieră?
– Croaziere sustenabile?: flota viitorului va fi decarbonizată
– Croazierele cer investiții publice mai mari în porturi
– Principalele provocări ale companiilor de croazieră în reluarea activității lor
Sursă: hosteltur.com