Nava de croazieră Icon of the Seas a companiei Royal Caribbean nu va începe să navigheze până în ianuarie 2024, dar ea există deja în metavers datorită binecunoscutului joc video Fortnite. Iar „gamerii se vor putea bucura de o întreagă aventură la bordul acestui gigant al mărilor, grație acordului dintre compania de transport maritim și Fortnite Creative, care garantează calitatea și același mediu grafic original.
Astfel, „toată lumea va putea să se cufunde” în ceea ce este prima interpretare digital a vasului Icon of the Seas, care a fost întitulată „Royal Caribbean: Hide N’Sea”, și care permite jucătorilor să se ascundă sau să caute în Thrill Island și The Hideaway, două dintre zonele revoluționare ale acestei mega-croaziere moderne, pentru familii, prima din clasa Icon.
Jucătorii se vor ascunde sau vor căuta și colecta monede în cel mai mare parc acvatic de pe mare, Categoria 6; își vor pune nervii la încercare la Crown’s Edge, o experiență care este parțial un skywalk la 30 de metri deasupra oceanului; sau se vor bucura de terenul de mini-golf Lost Dunes; sau vor admira atmosfera și privelistea de la The Hideaway Pool, prima piscină infinită suspendată în mare.
Jocul video „Royal Caribbean: Hide N’Sea” are loc în timpul unei navigări virtuale în Caraibe.
Dar cum joci acest exemplu uimitor de aplicare a metavers? Compania de transport maritim propune trei moduri: „Devino un ‘accesoriu’ și ascunde-te de căutători sau viceversa„; sau „ascunde-te sau găsește cu succes toate obiectele în șapte minute pentru a câștiga runda·”. Și, în cele din urmă, „obține 25 de monede, dacă te ascunzi, pentru a câștiga instantaneu”.
Odată ce jocul a început, jucătorii au la dispoziție 30 de secunde pentru a se transforma într-unul dintre numeroasele obiecte (un șezlong, un steag de golf în miniatura sau o genunchieră pentru a numi doar câteva înainte ca cei care îi caută să înceapă urmărirea pe Thrill Island și The Hideaway, ceea ce duce la o acțiune care va continua până când cronometrul ajunge la zero.
Mai multe informații despre Royal Caribbean:
– Pasagerii de croazieră doresc experiențe mai personalizate în 2023
– Sezonul de iarnă va aduce croazierele mai aproape de cifrele din 2019
Trebuie remarcat faptul că această experiență Royal Caribbean în metavers a fost creată în mod independent de Fortnite Creative și nu este sponsorizată, aprobată sau operată de Epic Games, Inc. Jucătorii din alte jocuri Fortnite vor întâlni portaluri care îi pot duce în sala de așteptare „Royal Caribbean: Hide ‘N’ Sea” înainte de a începe jocul.
Sursă: hosteltur.com