Four Points Express by Sheraton este boul brand conceput de Marriott International pentru hotelurile de gamă medie și pentru a răspunde cererii consumatorilor din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, care caută cazare de calitate la un preț accesibil.
Acest nou brand este legat de strategia companiei de a deveni mai prezentă în segmentul mediu accesibil, după ce a lansat recent City Express by Marriott în Caraibe și America Latină, precum și StudioRes în Statele Unite și Canada.
„Suntem încântați să impulsionăm creșterea Marriott International în segmentul mediu prin lansarea Four Points Express by Sheraton. Acest nou brand a fost atent cercetat, proiectat și localizat pentru a oferi călătorilor elementele fundamentale ale unui sejur care îndeplinește scopul fiecărei călătorii, la un preț corect”, a declarat Satya Arnand, președinte, Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), Marriott International.
Potrivit datelor lanțului, segmentul de gamă medie are aproximativ 1,2 milioane de camere în regiunea EMEA, „iar 68% dintre acestea sunt fără brand”, ceea ce reprezintă o oportunitate pentru Four Points Express, care oferă sistemul ditribuției și programul de fidelizare al Marriott International.
Primele hoteluri
Primul hotel al brandului este programat să se deschidă în 2024 în Regatul Unit. Four Points Express by Sheraton London Euston va avea 201 camere, în urma unei renovări majore a proprietății existente.
În Turcia au fost semnate două hoteluri: Four Points Express by Sheraton Antalya Lara, a cărei conversie va începe până la sfârșitul anului 2023 și va oferi 52 de camere, și Four Points Express by Sheraton Bursa Nilüfer.
Sursă: hosteltur.com