Shadow

KLM va lansa propriul său brand de pachete de vacanță

KLM își va lansa propriul brand de pachete turistice în Țările de Jos, considerând că va beneficia de o reactivare a turismului odată ce campania de vaccinare va avansa și se va depăși cea mai rea parte a pandemiei coronavirusului  la nivel global. Partenerul olandez al grupului Air France KLM a făcut anunțul după ce a achiziționat o participație semnificativă la Aitrade, un specialist în consolidare a biletelor de avion și oferte de călătorie la pachet, lider în Uniunea Benelux (Belgia, Olanda și Luxemburg). Compania aeriană își va îmbunătăți divizia actuală de zboruri și hoteluri

Prin această achiziție, despre care nu au fost dezvăluite detaliile financiare, compania aeriană va lansa KLM Holidays, pentru a-și spori afacerea actuală de călătorii care oferă pachete turistice, potrivit unei informații publicate de agenția Reuters.

„Vrem să fim printre primii operatori de turism pentru vacanțe aeriene”, a declarat directorul KLM Țările de Jus, Harm Kreulen, pentru ziarul Telegraf. 

KLM a reportat o pierdere operaționala de 152 de milioane de euro pentru al patrulea trimestru al anului 2020, din cauza opririi persistente a zborurilor generate de pandemia de COVID-19.

Blocajele și restrictiile privind mobilitatea stau la baza pierderii nete raportate de grupul Air France KLM pentru tot anul de 7,1 miliarde de euro, avertizând că este posibil ca acestea să ducă la pierderi și în 2021. Traficul său a scăzut în cursul anului la puțin peste 34 de milioane de pasageri pentru întregul grup.

KLM a declarat că se așteaptă ca turismul să crească mai repede decât călătoriile de business, odată cu eliminarea restricțiilor de călătorie.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.