Noul operator turistic EasyJet Holidays, a fost lansat săptămâna trecută cu un conținut care include posibilitatea unor pachete flexibile cu zboruri aeriene și mii de hoteluri din toată Europa. Într-un comunicat în care compania a anunțat nașterea noii sale divizii, aceasta afirmă că va ajuta la reducerea timpului mediu de aproximativ șapte ore pe care călătorii o ptetrec în medie pentru a-și face călătoria, potrivit cercetărilor elaborate. Operatorul turistic intenționează să ajungă la un milion de clienți în primul său an de funcționare. În prezent, potrivit articolului Clasamentul celor mai mari operatori de turism din Regatul Unit după falimentul lui Thomas Cook, EasyJet se află pe poziția a șaptea cu 705.020 de locuri asigurate.
Operatorul de turism va facilita rezervări de pachete care vor include 5.000 de hoteluri diferite în 100 de destinații, dintre care 500 sunt contracte directe ale operatorului de turism cu unitățile de cazare. Restul celor oferite, celelalte 4.500, le adaugă la oferta sa prin intermediul unor bedbank-uri.
Operatorul de turism asigură că afacerea a fost construită pe baza eliminării mai multor aspecte care frustrează cel mai mult călătorii, inclusiv timpul petrecut în căutarea de idei (indicat de 24%), care este selectat pentru a selecta orele și datele preferate (21%) și eliminarea lipsei de flexibilitate a programelor și a datelor (17%).
Directorul executiv al EasyJet Holidays, Garry Wilson, a comentat că „easyJet a fost pioner în transformarea călătoriilor timp de aproape 25 de ani și dorim să ducem acest lucru în sectorul vacanțelor. Știm că modul în care oamenii călătoresc evoluează constant; știm că clienții își doresc flexibilitate când și cum să călătorească; știm că doresc să selecteze cu ușurință hotelul care se potrivește nevoilor lor și că doresc un proces de rezervare fără dificultăți. Suntem cu adevărat încântați să putem satisface aceste nevoi odată cu lansarea noii noastre afaceri de vacanțe moderne și competitive”.
Sursă: hosteltur.com