Shadow

Google: șapte instrumente gratuite în serviciul hotelierilor

Google și-a propus să sprijine sectorul turismului în recuperarea sa, în special hotelierii, așa că a pus la dispoziție instrumente gratuite pentru a-i ajuta să se orienteze. În acest sens, Felipe Bravo, manager al Roiback Digital, a evidențiat șapte, „de la clasicul Google Trends la cele mai recente precum Google Hotel Insights„, subliniind „efortul său de a se exprima în așa fel încât să fie înțeles de hotelier, evitând technicismele”. În opinia sa, „Google încearcă să se apropie de hotelurile mici și mijlocii pentru a le ajuta în recuperare și evident,, cu scopul de a crește prezența lor pe Google, fie cu instrumente gratuite, fie cu plată„. Acestea sunt cele mai importante șapte.

  1. COVID19 Mobility Reports

Permite vizualizarea de rapoarte locale de mobilitate cu privire la COVID19, cu informații despre schimbările care au avut loc în mobilitatea oamenilor ca urmare a restricțiilor de combatere a pandemiei.

Aceste rapoarte îl pot ajuta pe hotelier să identifice dinamica pieței lor, deoarece acestea arată tendințele de mobilitate de-a lungul timpului, ordonate pe zone geografice și clasificate în diferite categorii de locuri: magazine și spații de agrement, supermarketuri, farmacii, parcuri, spații de transport, locuri de muncă și zone rezidențiale.

  1. Google for Hotels GuideBook

Este unul dintre cele mai recente, deși nu este un instrument, ci mai degrabă un ghid pentru a orienta și oferi bune practici hotelierilor, cu patru secțiuni cu resurse pentru a îmbunătăți vizibilitatea hotelurilor pe Google.

Prima secțiune, Getting your Business Online, așa cum explică Felipe Bravo, este despre „Google My Business și Google Maps și despre cum să afișezi hotelul gratuit pe Google cu cele mai simple instrumente ale sale, care adesea nu sunt bine exploatate de hotelieri”.

A doua secțiune, Promoting your hotel with Google Ad, tratează tocmai instrumentul arhicunoscut de publicitate al Google: ” Este un ghid amplu care explică foarte bine și în cuvinte simple cum funcționează Google Ads și cum să profiți la maximum de acest instrument”.

A treia secțiune, Getting direct bookings from Google, tratează Google Hotel Ads și „ajută la întelegerea modului în care funcționează, de ce are nevoie hotelierul pentru a-și afișa prețurile și cum să obțină o vizbilitate mai mare”.

În cele din urmă, „există o secțiune ceva mai avansată despre Google Hotel Ads, Hotel Ads Advanced Features, care vorbește despre tehnicile avansate de licitare și despre avantajele și riscurile utilizării fiecaruia dintre ele”.

  1. Hotel Insights

Hotel Insights este un instrument recent care permite analiza datelor din căutarile legate de hoteluri pe Google în funcție de regiune, comparând in timp real cu anul precedent, pentru „a ajuta hotelierii să-și orienteze strategiile de marketing în acest proces de recuperare”.

Este vorba, așa cum a subliniat managerul Roiback Digital, despre „un instrument simplu și intuitiv care are ghiduri și sfaturi privind marketingul digital; foarte recomandat în special pentru hotelurile mici și mijlocii. În prezent, este disponibil doar în engleză, spaniolă, italiană, croată și greacă, dar toate regiunile și țările lumii pot fi consultate”.

Hotel Insights oferă, de asemenea, „o secțiune foarte interesantă de resurse de marketing digital, explicând și reimprospătând concepte pentru a profita la maximum de Google My Business și Google Maps, bune practici privind recenziile hotelurilor, sfaturi pentru uzabilitatea site-ului și cum să optimizezi performanța hotelului pe Google Ads și Google Hotel Ads„.

  1. Destination Insights

Este un instrument care oferă date privind cererea de destinații și oferă o idee despre regiunile și țările sau orașele care generează un interes mai mare în randul călătorilor. De asemenea, oferă informații despre cum se schimbă cererea în diferite țări de origine, prin urmare „poate ajuta la identificarea creșterii potențiale a cererii și, astfel, poate orienta strategia de marketing digital”.

  1. Market Finder

Acest motor de căutare permite identificarea clienților potențiali pentru hotel prin descoperirea de noi piețe promițătoare, segmentate în funcție de țară și comportamentul consumatorilor. Hotelierul poate identifica noile tendințe ale cererii și își poate optimiza strategia de investiții si marketing pe piețe noi.

În acest fel, poate explora datele acelor piețe în funcție de profilul economic și sociodemografic al țărilor selectate (cu informații actualizate la fiecare 35 de zile), căutari lunare ale categoriilor selectate, sume licitate recomandate în Google Ads, utilizatori activi pe internet, date despre comportament și multe altele.

  1. Google Trends

Ajută la măsurarea gradului de interes pentru o căutare de-a lungul timpului și, de asemenea, permite compararea cu alte căutari din aceeași perioadă sau cu aceeași căutare în perioade diferite.

  1. Test My Site

Acesta poate fi utilizat pentru a evalua viteza site-ului web pe dispozitivele mobile, având în vedere că „de la an la an Google a crescut nivelul, forțând site-urile web să fie mai rapide și mai adaptate la aceste dispozitive.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.