Shadow

Google reinventează căutările cu ajutorul AI, o oportunitate excelentă pentru destinații

Incorporarea inteligenței artificiale (AI) în ecosistemul Google reprezintă pentru destinațiile turistice, potrivit lui Rafael de Jorge, fondator al Growtur, „o oportunitate unică de a-și maximiza vizibilitatea online și de a atrage mai mulți vizitatori. În special, noul instrument de căutare generativă de la Google, Search Generative Experience, promite să schimbe regulile jocului. Dar ce înseamnă mai exact acest lucru pentru destinațiile turistice? 

Search Generative Experience, după cum a explicat Rafael de Jorge, „este una dintre cele mai recente adăugări la lista de produse Google care utilizează inteligența artificială pentru a îmbunătăți modul în care oamenii accesează și utilizează informațiile online. Acest instrument poate genera răspunsuri la întrebări complexe și poate oferi informații detaliate și personalizate pe baza interogării de căutare a unui utilizator”.

Pentru destinațiile turistice, acest lucru iînseamnă, a adăugat el, ca „au acum posibilitatea de a apărea în rezultatele căutărilor utilizatorilor în moduri noi și interesante. De exemplu, dacă un utilizator caută „locuri de interes în Barcelona”, Search Generative Experience ar putea genera o lipsă detaliată de atracții, pe baza informațiilor din diverse surse online, inclusiv a conținutului furnizat chiar de destinațiile turistice.

Cum să maximizezi vizibilitatea destinației cu ajutorul Search Generative Experience

De Jorge a detaliat câteva strategii în acest sens, astfel încât destinațiile să poată profita la maximum de acest instrument:

– „Furnizarea de conținut detaliat și de înaltă calitate: Search Generative Experience se bazează pe informațiile disponibile online pentru a genera răspunsuri. Furnizând conținut detaliat și de înaltă calitate despre destinație, crește probabilitatea de a apărea în rezultatele căutării.

Optimizarea conținutului pentru întrebări specifice, gândind-vă la întrebările pe care călătorii le-ar putea pune despre destinație și încercând să le răspundeți în conținutul online. De exemplu, ați putea include informații despre cele mai bune perioade ale anului pentru a vizita, cele mai populare atracții, opțiunile de cazare și de transport, precum și orice alte informații pe care vizitatorii le-ar putea găsi utile.

Păstrarea conținutului actualizat: Informațiile de călătorie se pot schimba rapid, iar călătorii apreciază faptul că au la dispoziție cele mai recente informații. Prin urmare, este esențial să vă asigurați că actualizați în mod regulat conținutul online pentru a reflecta orice schimbări în ceea ce privește atracțiile, evenimentele, politicile de călătorie etc”.

Cele mai recente știri despre inteligența artificială, în:

Inteligența artificială ia cu asalt turismul

Inteligența artificială este din ce în de mai prezentă în sectorul turismului

ChatGPT va cuceri lumea turismului

ChatGPT: cinci cazuri de utilizare pentru a ajuta o destinație turistică

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.