Shadow

Profiturile Alltours cresc cu 21% și perspectivele se îmbunătățesc

Turoperatorul german Alltours și-a publicat rezultatele financiare, potrivit cărora grupul a câștigat cu 21% mai mult înainte de taxe decât în anul precedent, până la aproximativ 74 de milioane de euro. În plus, vânzările sale au crescut cu 7%, iar numărul de clienți a rămas stabil la aproximativ două milioane de turiști, potrivit brandului. 

„În ciuda unui mediu economic dificil, caracterizat de inflație și de un consum scăzut, putem privi în urma la un an financiar de succes„, a explicat Willi Verhuven, proprietar și managing partener al Altours Group, în timpul prezentării rezultatelor pentru anul financiar 2022/23, recent, în Germania.

Profiturile Alltours cresc cu 21% și perspectivele se îmbunătățesc
Willi Verhuven este proprietarul turoperatorului german Alltours. Sursă: Alltours.

El a adăugat: „Am depășit deja nivelul de dinainte de coronavirus în exercițiul financiar 2021/22 și am putut să ne continuăm calea de creștere în 2022/23. În general, suntem extrem de profitabili, cu o rată a capitalului propriu de peste 60%, care situează peste media din industrie”, a spus el în cadrul prezentării rezultatelor.

„Datorită modului nostru foarte eficient de lucru, am reușit să absorbim o mare parte din creșterile de costuri de anul trecut pe plan intern și, astfel, să menținem prețurile pentru clienții noștri relativ stabile în comparație cu media din industrie.

Potrivit liderului pieței germane, cele mai importante obiective de creștere pentru Alltours în iarna trecută 2022/23 au fost Insulele Canare și Egiptul. În timp ce vara trecută, compania a înregistrat cele mai semnificative creșteri în Turcia și Grecia, iar „destinațiile de vacanță cu volum mare de vânzări din Spania au reușit să se consolideze față de anul precedent”.

Destinațiile de lung curier, cu dificultăți

Pe de altă parte, călătoriile de lung curier au fost caracterizate de o „curbă de creștere mai lină din cauza prețurilor mai mari ale zborurilor și a unui euro mai slab”, potrivit brandului, care se așteaptă la „o nouă creștere a numărului de oaspeți și a vânzărilor în 2023/24”, conform evaluării sale privind situația pieței turistice.

Astfel, cererea de călătorii de vacanță „nu va scădea” nici în actualul sezon de călătorie 2023/24. De fapt, Alltours se așteaptă la o creștere de 3% a numărului de clienți și de 6% a vânzărilor în acest an. Și toate acestea în ciuda crizei mondiale, pe care grupul de turism nu o pierde din vedere în niciun moment.

Dar chiar și așa, Verhuven este optimist. subliniind că „oamenii vor să iasă din viața de zi cu zi. Ei vor să călătorească, în ciuda și mai ales din cauza numeroaselor crize. Această tendință va continua și anul viitor, având în vedere evoluția pozitivă preconizată a consumului privat și scăderea inflației. Și, că dovada, a subliniat că „actualul sezon de iarnă a început foarte bine, cu rate de creștere de două cifre”.

Obiectivele Alltours

Cele mai importante obiective de creștere ale Alltours pentru viitor sunt Insulele Canare, Mallorca și Turcia. Iar în ceea ce privește cursele pe distanțe lungi, se așteaptă la „creșteri semnificative” pentru călătoriile către Republica Dominicană și Mexic. Rezervările de iarnă pentru Egipt au scăzut „ușor” de la izbucnirea războiului din Israel și există încă o lipsă de certitudine în legătură cu această destinație.

Vara 2024: „Având în vedere reducerile de până la 50 la sută pentru rezervări timpurii, merită să faci rezervări cu mulți timp în avans”, a recomandat Verhuven.

Trebuie remarcat faptul că proprietarul turoperatorului a declarat că toate companiile care compun grupul au contribuit la rezultatele financiare pozitive. Printre acestea se numără, pe lângă Alltours, și Byebye, 172 de centre de turism Alltours, agenția de incoming Viajes Allsun din Mallorca, Insulele Canare și Creta, în a căror modernizare s-au investit 30 de milioane de euro.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.