Foști directori Thomas Cook își vor lansa operatorul turistic pe 1 martie
by evisionturism
Sunny Heart Travel, noul operator de turism creat de foștii directori ai lui Thomas Cook și care a fost anunțat în septembrie, un operator online pentru Regatul Unit, va începe să funcționeze la 1 martie, concentrându-și afacerea pe vânzările de pachete turistice pentru vara anului 2021.
Operatorul turistic și-a amânat lansarea din cauza celui de-al doilea val al coronavirusului și intenționează acum să ofere o mare varietate de destinații, inclusiv Spania, Turcia, Tunisia și Egipt. De asemenea, călătorii pe distanțe lungi în Thailanda, Caraibe, Mexic și Australia, precum și croaziere, tururi și produse de iarnă, deși deja pentru sezonul 21/22.
Noul operator britanic intenționează să înceapă operațiunile cu un model de vânzare directă cu plecări de la 1 mai, deși intenționează să vândă cu agenții mai târziu. De fapt, zece din cei 15 angajați ai săi aparțineau personalului lui Thomas Cook, iar unii erau agenți de turism la nivelul străzii.
Compania a fost creată în noiembrie 2019, la doar două luni de la prăbușirea lui Thomas Cook, iar arhitectul său principal a fost fostul șef de tehnologie al gigantului turistic și astăzi directorul executiv al Sunny Heart Travel, Steve Bentzen.
Operatorul se pregătește în special pentru reactivarea călătoriilor internaționale care, așa cum a anunțat guvernul lui Boris Johnson luni, vor avea loc nu mai devreme de 17 mai.
Logo-ul companiei este într-un fel o versiune a inimii de aur a lui Thomas Cook, iar începutul proiectului s-a bazat pe oportunitatea de a umple golul mare pe piață lăsat de operatorul turistic. Astăzi, însă, așteptările sale sunt să răspundă unei cereri latente din partea cetățenilor britanici care au banii pe care nu i-au cheltuit în călătorii în tot acest timp și o mare dorință de a călători.
Sunny Heart Travel, noul operator de turism creat de foștii directori ai lui Thomas Cook și care a fost anunțat în septembrie, un operator online pentru Regatul Unit, va începe să funcționeze la 1 martie, concentrându-și afacerea pe vânzările de pachete turistice pentru vara anului 2021.
Operatorul turistic și-a amânat lansarea din cauza celui de-al doilea val al coronavirusului și intenționează acum să ofere o mare varietate de destinații, inclusiv Spania, Turcia, Tunisia și Egipt. De asemenea, călătorii pe distanțe lungi în Thailanda, Caraibe, Mexic și Australia, precum și croaziere, tururi și produse de iarnă, deși deja pentru sezonul 21/22.
Noul operator britanic intenționează să înceapă operațiunile cu un model de vânzare directă cu plecări de la 1 mai, deși intenționează să vândă cu agenții mai târziu. De fapt, zece din cei 15 angajați ai săi aparțineau personalului lui Thomas Cook, iar unii erau agenți de turism la nivelul străzii.
Compania a fost creată în noiembrie 2019, la doar două luni de la prăbușirea lui Thomas Cook, iar arhitectul său principal a fost fostul șef de tehnologie al gigantului turistic și astăzi directorul executiv al Sunny Heart Travel, Steve Bentzen.
Operatorul se pregătește în special pentru reactivarea călătoriilor internaționale care, așa cum a anunțat guvernul lui Boris Johnson luni, vor avea loc nu mai devreme de 17 mai.
Logo-ul companiei este într-un fel o versiune a inimii de aur a lui Thomas Cook, iar începutul proiectului s-a bazat pe oportunitatea de a umple golul mare pe piață lăsat de operatorul turistic. Astăzi, însă, așteptările sale sunt să răspundă unei cereri latente din partea cetățenilor britanici care au banii pe care nu i-au cheltuit în călătorii în tot acest timp și o mare dorință de a călători.
Puteți citi articolul de referință pe Travelmole.
Sursă: hosteltur.com