Shadow

Diversitatea geografică globală ca un element cheie de rezistență în era COVID

Vânzările globale de hoteluri B2B pentru angrosiștul internațional DidaTravel au atins 70% din nivelurile pre-pandemie, susținute de vânzările pe piețele sursă, altele decât China, unde își are sediul compania. Cifra de afaceri a acestor alți emitenți a depășit nivelurile din 2019, reușind astfel să echilibreze rezultatele anului 2021. În ultimul an pre-COVID, grupul a atins venituri de 700 de milioane de dolari, iar surse apropiate companiei estimează că cifra a fost de aproximativ 500 de milioane de dolari în 2021. De asemenea, compania a încheiat anul cu o creștere a finanțării, al cărei investitor principal a fost Alibaba

Acest lucru este rezultatul faptului că aproximativ 50% din afaceri provin acum din Europa, Statele Unite și Orientul Mijlociu. Această diversificare geografică a fost determinată de recrutarea internațională și de deschiderea de birouri în Bangkok și Londra în cursul anului 2021, în timp ce compania intenționează să deschidă și un birou în America de Nord.

DidaTravel a oferit pieței o actualizare cu privire la performanța sa pe parcursul anului 2021, care culege roadele unei strategii pe termen lung de promovare în continuare a acestei diversificări. Compania și-a extins piețele sursă în ultimii ani pentru a ajunge la un punct în care Europa, Statele Unite și Orientul Mijlociu reprezintă acum 50% din totalul vânzărilor la 25%, 20% și, respectiv, 5%. Între timp, restul provin din regiunea mai largă APAC, inclusiv din China.

Succesul acestei expansiuni geografice a vânzărilor a fost stimulat și mai mult în 2021 de angajările de echipe și deschiderile de birouri în afara Chinei, inclusiv deschiderile de birouri în Bangkok și Londra, și cu planuri pentru un birouri în Statele Unite.

Pe de altă parte, pe parcursul anului 2021, compania a crescut numărul hotelurilor cu contract direct la 37.000, ceea ce reprezintă o creștere de 23%. Între timp, din partea clienților, în ciuda faptului că pandemia a provocat închideri, compania a reușit să mențină în jur de 23.000 de clienți, inclusiv agenții de turism, touroperatori, companiile aeriene, OTA și TMC (companii de management de călătorie), prin semnarea de noi clienți în Europa și America de Nord.

De asemenea, compania poate confirma acum că are peste 700 de clienți API (Application Program Interface), dintre care aproximativ 200 sunt în China.

„În timpul pandemiei, am investit în continuare în afacerea noastră, pentru a ne consolida tehnologia și a ne continua strategia pe termen lung de creștere a prezenței noastre în Europa și America de Nord”, a declarat Rikin Wu, fondator și CEO al DidaTravel.

„Așadar, când piața a început să se redreseze încet în Europa și America de Nord, eram bine poziționați să captăm rapid cerere și până la sfârșitul anului, cu excepția omicron, ne-am apropiat de cifrele din 2019, depășind chiar și piețele sursă non-chineze.

„Avem încredere în 2022 și așteptăm cu nerăbdare să facem mai multe anunțuri pe măsură ce ne creștem echipa și ne dezvoltăm propunerea de valoare atât pentru clienți, cât și pentru hoteluri”. Această actualizare de sfârșit de an completează un 2021 în care DidaTravel a inclus și finanțare din seria B în valoare de sute de milioane de Yuani, unde principalul investitor a fost Alibaba.

În plus, pe parcursul anului, DidaTravel a devenit partenerul preferat de cazare pentru rezervarea și distribuirea Fliggy (parte a ecosistemului Alibaba), una dintre cele mai mari platforme de călătorie din China si APAC), oferind celor 23.000 de clienți ai DidaTravel acces la portofoliul Fliggy de sute de mii de hoteluri atât în China, cât și în regiunea APAC mai largă.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.