Shadow

DER Touristik unifică brandurile hoteliere sub care le-a cumpărat de la Thomas Cook

Operatorul turistic german DER Touristik a anunțat fuziunea a două dintre brandurile hoteliere într-una sub denumirea Sentido, însemnele hoteliere de concept pe care le-a achiziționat de la începutul anului de la Thomas Cook după falimentul grupului turistic dispărut. În acest fel, brandurile Iti și Sentido se unesc sub umbrela celui de-al doilea, deși mențin atributele primului. 

După cum a informat grupul, această fuziune va avea loc treptat și este de așteptat ca aceasta să fie finalizată în primul trimestru al anului 2022. De Iti va păstra logo-ul florii care se referă la cele cinci simțuri legate de relaxare și, mai ales, câteva puncte de informațiile și serviciile unice ale Iti.

Schimbarea va începe cu Iti Asterias Beach Resort din Rhodos, care a început deja să fie comercializată ca Sentido pentru vara anului 2020. În total, grupul are în prezent 18 hoteluri Iti.

În plus, până în vara anului 2020, aproximativ 20 de hoteluri partenere hoteliere vor funcționa acum sub franciza DER Touristik. Multe dintre aceste unități funcționau anterior ca Sentido, cum ar fi Sentido Port Royal Villas & Spa din Rodos și Sentido Mamlouk Palace din Hurghada.

În plus, acum sunt adăugate unele, cum ar fi Pearl Beach Hotel, din Kos, care a aparținut anterior unei alte francize, sau menționatul Sentido Asterias Beach, care în acest moment este cu brandul Iti. Operatorul turistic indică faptul că se află în negocieri cu numeroase alte hoteluri care se aflau sub brandul Sentido.

Ideea a venit după analiza ambelor branduri, care a arătat cum Iti și-a crescut puterea în ceea ce compania numește „puncte de vânzare unice” (unique selling points, USP), în timp ce Sentido a fost un brand mult mai ancorat în mintea clienților germani și cunoștințele lor din agențiile de turism. Prin urmare, „unim ceea ce este mai bun din ambele lumi”, a declarat Christian Grage, directorul general al DER Touristik Hotels & Resorts.

„Combinând caracteristicile pozitive ale ambelor branduri, facem o promisiune clară agențiilor de turism și clienți, atât din punct de vedere al calității, cât și a focusului portofoliul nostru de branduri”.

Păstrând caracteristicile Iti, lanțul va păstra camerele specializate în turismul sportiv, cu echipamente cardio sau bare fixe de antrenament, precum și vestiare și un design exclusivist. În plus, toate hotelurile Sentido vor avea un restaurant cu bucătărie regională sau locală, cu vinuri și mâncăruri tipice.

Pe lângă Sentido și Iti, în cadrul diviziei de hoteluri din DER Touristik Hotels & Resorts se află brandurile proprii ale grupului Calimera, PrimaSol, COOEE și Playitas.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.