Shadow

Clasamentul celor mai menționate 10 companii aeriene pe rețelele de socializare

Share of voice pe rețelele de socializare (Twitter si Reddit) axat pe European Airlines a scos la iveală topul celor mai mentionate 10 companii aeriene europene în ultimele 12 luni (16 mai 2022 – 15 mai 2023), potrivit unui raport al platformei de analiză a rețelelor sociale GlobalData, o companie internațională de dată și analiză. 

Lufthansa se află în fruntea listei ca fiind cea mai menționată companie aeriană europeană în social media în ultimul an, cu cel mai mare volum de conversații. Compania aeriană a avut o pondere de 23% din totalul vocilor printre primii 10 transportatori europeni.

Celelalte mari companii aeriene europene menționate în ultimele 12 luni au fost Ryanair, Birtish Airways, Air France KLM, EasyJet, Virgin Atlantic Airways, Turkish Airlines, Finnair, KLM Airlines și TAP Air Portugal. 

Lufthansa a dominat discuțiile pe retelele de socializare despre companiile aeriene europene și a înregistrat o creștere de 55% față de anul precedent, fiind cea mai mare creștere a discuțiilor în comparație cu celelalte nouă mari companii aeriene menționate.

Shreyasee Majumder, analist de social media la GlobalData a declarat: „O scădere bruscă a sentimentului influencerilor față de Lufthansa a fost observată în februarie 2023, după ce operațiunile comerciale de pe aeroportul Frankfurt au fost întrerupte brusc în acea lună din cauza unei defecțiuni tehnologice. Defecțiunea a afectat întreaga rețea globală care operează în cadrul grupului Lufthansa, lăsând mulți pasageri neajutorați”.

A doua cea mai menționată companie aeriană, cu o cotă de voce de 17% a fost Ryanair. Discuțiile despre aceată companie au fost determinate în principal de anunțul recent de a cumpăra până la 300 de aeronave Boeing 737 MAX. 

Majumder a adăugat: „Influencerii au exprimat opinii favorabile cu privire la decizia de achiziție a Ryanair, deoarece tranzacția de 1 miliard de dolari va permite companiei să își extindă operațiunile, oferind în același timp bilete de avion low-cost unui număr mare de consumatori, ceea ce ar putea crește, de asemenea, tracțiunea vânzărilor”.

British Airways s-a clasat pe locul al treilea, cu o cotă de 16% din conversațiile din ultimele 12 luni. 

Cel mai mare punct de conversație pentru companie a fost observat în iunie 2022, după ce angajații săi de la Aeroportul Heathrow din Londra au decis în unanimitate să faă grevă în semn de protest față de salariile lor, provocând interferențe la aeroport în timpul orelor de vârf de vară.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.