Choice Hotels International a semnat un acord de achiziție a afacerii în franciză, a operațiunilor și a proprietății intelectuale a Radisson Hotel Group Americas pentru aproximativ 675 de milioane de dolari (aproximativ 625 de milioane de euro), inclusiv valoarea imobiliară a trei active deținute. Radisson va continua activitatea în EMEA și APAC.
Choice Hotels a detaliat că achiziția va fi finanțată cu numerar și împrumuturi revolving. Tranzacția a fost aprobată în unanimitate de Consiliul de Administrație al rețelei și este de așteptat să se încheie în a doua jumătate a anului 2022, în așteptarea aprobărilor de reglementare și a cerințelor obișnuite de închidere.
Prin această operațiune, Choice Hotels adaugă portofoliului său 624 de hoteluri și peste 68.000 de camere în Statele Unite, Canada, America Latină și Caraibe.
Operațiunea include 10 hoteluri Radisson Blu, 130 hoteluri Radisson, nouă Radisson Individuals, un hotel Park Plaza, patru hoteluri Radisson RED, 453 de hoteluri Country Inn & Suites by Radisson și 17 hoteluri Park Inn by Radisson, precum și hoteluri Radisson Inn & Suites și Radisson Collection.
„Choice are un istoric bine stabilit de achiziții inteligente în noi segmente în care motorul nostru de franciză de clasa mondială poate alimenta creșterea viitoare. Această tranzacție reunește două afaceri extrem de complementare, îmbunătățind ofertele noastre pentru oaspeți din segmentele de bază ale ospitalității de nivel mediu, extinzându-ne totodată acoperirea în segmentele high-end și premium cu servicii complete și piețele geografice cu venituri mari”, a declarat Patrick Pacious, Președinte și CEO al Choice Hotels.
La rândul său, Federico González Tejera, director executiv al Radisson Hotel Group, a subliniat că „Choice Hotels este proprietarul cu strategia pe termen lung, resursele și echipa de management adecvată pentru a accelera cu succes creșterea afacerii Radisson în America”, menționând. „Radisson Hotel Group va continua să se bazeze pe puterea excelenței operaționale pentru a ne pune afaceriile în EMEA și APAC pe o cale de creștere semnificativă, cu scopul de a dubla portofoliul de pe acele piețe până în 2025„.
Mai multe informații cu privire la planurile Radisson în EMEA și APAC
– Așa este planul de creștere al Radisson pentru 2022
Sursă: hosteltur.com