Shadow

Berlinul reînvie anii ’20 în promovarea sa turistică pentru 2023

Visit Berlin, în campania sa de promovare pentru 2023, își întâmpină vizitatorii în Berlinul anilor ’20. 

Anul acesta este marcat de mari inovații în oferta culturală a capitalei germane, așa cum a anunțat Carlo Cabone, responsabil la Visit Berlin pentru piețele și relalația cu mass-media din America Latină, Benelux, Franța, Spania și Italia. Astfel, Humboldt Forum, situat în Palatul Regal reconstruit, a devenit „cel mai important proiect cultural din țară„, pe lângă faptul că a schimbat aspectul și plimbările pe Insula Muzeelor.

Monumentul Libertății și Unității, față în față cu Humboldt Forum, are forma unei balansoar uriaș care va fi tranzitabil și cu mișcare în momentul deschiderii, anul acesta.

Dar în următorii ani vor fi introduse și alte noutăți, cum ar fi cea de-a patra aripă a Muzeului Pergamon, peste trei sau patru ani; House of One, o clădire culturală ca punct de legătură între cele trei religii monoteiste, planificată pentru 2024-5; sau Muzeul Secolului XX, planificat pentru un an mai târziu. Altele au fost deschise deja, cum ar fi primul muzeu al samurailor din Europa, care se dovedește a fi un mare succes în ceea ce privește numărul de vizitatori.

Vechiul turn de control al Aeroportului Tempelhof, închis în 2008, găzduiesște începând cu această primăvară un nou centru de informare și evenimente cu vedere panoramicaă de 360 de grade.

Hoteluri noi

Carlo Carbone a menționat, de asemenea, noutățile din oferta hotelieră a orașului, cum ar fi hotelul Wilmina, situat în incinta fostei închisori de femei; Luc care a reușit să-și transfere patrimoniul istoric în contextul actual în cele 70 de camere și 22 de apartamente; hotelul boutique Chateau Royalhotelul Telegraphenamt, în fostul bioru telegrafic principal din Berlin; sau noul Stilwerk, care ocupă suprafața fostelor ateliere ale garajelor Kant.

Anul trecut, Accor a deschis Greet Berlin Alexanderplatz, al doilea stabiliment al acestui tânăr brand și primul stabiliment de reciclare din oraș, rezultat al renovării conștiente a unei foste clădiri de hotel cu materiale sustenabile și mobilier second-hand, caracteristic brandului Greet.

Tehnologia în slujba vizitatorului

Toate aceste noi caracteristici sunt disponibile în aplicația About Berlin, pe care turiștii o pot folosi pentru a face un tur autoghidat al orașului sau pot accesa recomandările rezidenților din „Going local” pentru a afla cele mai bune atracții turistice, restaurante, excursii și actvități din fiecare cartier.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.