Cum se vor schimba anumite servicii hoteliere după criza de coronavirus? Toți experții sunt de acord că schimbările vor fi multe, de la cele mai de bază, cum ar fi utilizarea mănușilor sau a kiturilor de dezinfectare în camere, la cele mai sofisticate, precum noile bufeturi sau zone comune. Reglementările igienico-sanitare, instruirea angajaților, reducerea locurilor în sălile de luat masa și acorduri noi cu furnizorii privind ambalajele, de exemplu, sunt doar câteva dintre schimbările care sunt deja la orizont și pe care le indică The Hotel Factory într-un studiu.
The Hotel Factory a efectuat un studiu aprofundat asupra nevoilor principale ale hotelurilor pentru noile bufeturi post-COVID-19. Documentul se bazează pe reflecțiile și opiniile a peste 30 de experți din acest domeniu al ospitalității.
Așa va fi bufetul post-COVID-19:
- Comunicarea măsurilor și proceselor care generează securitate și încredere pentru client în toate etapele de călătorie.
- Respectarea și controlul mai strict al reglementărilor igienico-sanitare.
- Implicarea, conștientizarea și instruirea angajaților în noile procese de adaptare și în reglementările actuale.
- Transformarea în bufet asistat și extinderea show cooking-ului la alte tipuri de alimente.
- Utilizarea intensivă și bioresponsabilă de monodoze acoperite în alimente reci și calde.
- Creșterea bucătăriei în vid și un consum și o varietate mai mare de produse de a patra și a cincea gamă.
- Adaptarea sălii de control la intrare și măsuri de igienă pentru clienți și angajați, precum și reducerea locurilor.
- Adaptarea și controale și spații pentru uz intern, cum ar fi vestiare, băi, săli de mese pentru personal și zona de recepție a mărfurilor.
- Acorduri cu furnizorii cu privire la ambalaje (de preferință biodegradabile sau reutilizabile), trasabilitate și procese de recepție a mărfurilor.
- Producerea de către fabrici de bucătării și vesele din materiale adapatate utilizate în comunități la costuri rezonabile și cu cel mai mic impact asupra mediului.
Sursă: hosteltur.com