Shadow

Așa este planul de creștere al Radisson pentru 2022

Radisson Hotel Group a împărtășit la târgul de investiții hoteliere IHIF, o actualizare a planurilor sale de creștere, care includ semnarea incorporării a 330 de hoteluri în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) și Asia Pacific (APAC) in 2022, adăugând 15.000 de camere noi, împreună cu avansarea brandului de stil de viață la scară medie a grupului, Prizeotel. 

 

Compania a călcat pe accelerator în planul său de expansiune pentru următorii ani, cu care vrea să-și dubleze dimensiunea până în 2025, potrivit președintelui și CEO-ului său, Federico González Tejera, la Summitul Global al WTTC (World Tourism and Travel Council) în Filipine. 

 

Compania a avut un început de an puternic, semnând și deschizând până în prezent peste 50 de hoteluri în portfoliul său EMEA și APAC. O creștere care se așteaptă să continue pe tot parcursul anului 2022. 

 

Pentru restul anului, grupul intenționează să-și dubleze numărul de firme din EMEA, adăugând 45 de proprietati și să-și mărească exponențial firmele din Asia-Pacific, cu 285 de proprietăți împreună cu partenerii săi.

 

În acest fel, compania se apropie de atingerea obiectivului de a-și dubla portofoliul global prin creștere în 2025 pe care l-a avansat González Tejera. Cheia expansiunii în EMEA va fi dezvoltarea brandului său de lifestyle la scară medie, Prizeotel. 

 

Prizeotel este un brand de valoare ridicată, axat pe design, pentru călătorii de lifestyle de nivel mediu conectați și cunoscători de tehnologie, în locații urbane, care oferă spații flexibile pentru călători. 

 

Grupul intenționează să-și extindă portofoliul existent Prizeotel cu 45 de firme noi în țări selectate din UE în următorii cinci ani, precum și să introducă brandul în Regatul Unit. 

 

Radisson Hotel Group a avut un început de an impresionant, cu progrese mari în planul nostru ambițios de transformare și creștere. Datorită planului nostru strategic pe cinci ani, am implementat rapid toate instrumentele necesare pentru o redresare rapidă, ceea ce a dus la o creștere a rezervărilor de la începutul anului, întrucât călătorii de agrement au încercat să compenseze acești ultimi doi ani”, explică Gonzalez Tejera. 

Junior Suite al Royan Hotel Hagia Sophia Istanbul.

 

În acest sens, detaliază ca un factor cheie care încurajează consumatorii să rezerve în hotelurile grupului a fost interesul pentru sustenabilitate și angajamentul puternic responsabil al companiei. „Continuăm să fim un lider în sustenabilitate prin angajamentul nostru față de Net Zero până în 2050 și jucând un rol cheie în dezvoltarea angajamentului Hotel Sustainability Basics în cooperare cu WTTC”, spune el. 

 

Portofoliul curpinzător al grupului de nou branduri diverse, cu soluția potrivită pentru fiecare piață, continuă să crească din ce în ce mai puternic. De la lansarea unui nou brand, Radisson Collection, pentru segmentul de lux în 2018, portofoliul său a crescut la peste 45 de proprietăți, inclusiv deschideri recente în Berlin, Bilbao și Riad. 

 

La rândul său, Radisson Blu continuă să-și consolideze poziția de brand de top de lux și are aproape 400 de hoteluri în portofoliul său global, cu adăugări recente în Spania, Madagascar, Grecia, Turcia, India și Sri Lanka. 

 

Brandul Radisson a crescut cu 300 de hoteluri în întreaga lume cu adăugări recente în Sri Lanka, Maldive, India, Vietnam, Franța, Turcia și Tunisia, în timp ce portofoliul Radisson Red s-a extins la aproape 70 de hoteluri din întreaga lume. De asemenea, grupul și-a consolidat poziția în sectoarele de stațiuni și apartamente cu servicii, cu adăugări recente în India, Vietnam, Grecia, Senegal, Polonia și Turcia. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.