Veniturile agențiilor germane au crescut cu 302,6% în ianuarie 2022 față de aceeași lună din 2021, potrivit datelor din raportul lunar Reisebürospiegel („Oglinda agențiilor de turism”) întocmit de firma de consultanță ta-ts. Cu toate acestea, cifra de vânzări este în continuare cu 59,9% mai mică decât cea înregistrată în ianuarie 2019. Datele reprezintă o continuare a trendului pozitiv care a început la sfârșitul verii pe piața germană și care nu a fost întrerupt semnificativ, nici măcar odată cu apariția omicron.
Cifra de afaceri a produselor turistice, care include hoteluri și croaziere, au crecut cu 609,6% față de ianuarie 2021, deși reprezintă 60,1% față de 2019.
Așa cum corespunde unui scenariu în care turismul local continuă să fie foarte important, creșterea produsului de transport aerian în ianuarie a fost mult mai mică, 292,3%, în timp ce se recuperează mai rău, întrucât a fost cu 75,1% sub nivelul din 2019.
De asemenea, există o tendință foarte pozitivă în produsul de croazieră, cu o creștere de 511,1% în ianuarie, reprezentând totuși o scădere de 63,9% față de perioadă de pre-pandemie.
Trebuie menționat faptul că vânzările agențiilor germane au crescut cu 25% în 2021 față de 2020, potrivit datelor raportului anual a Reisebürospiegel.
La secțiunea de alte servicii inclusă în raport și care include vehicule de închiriat sau evenimente, creșterea anuală este de 106,8%, deși cu 61,5% mai mică decât în 2019.
Sursă: hosteltur.com