Shadow

35% dintre utilizatorii TikTok din SUA călătoresc datorită influenței sale

Impactul TikTok asupra turismului este de netăgăduit, deoarece a devenit o opțiune atunci când se caută experiențe noi sau sfaturi de călătorie. Un studiu realizat de MGH în Statele Unite arată că 35% dintre utilizatori au călătorit într-o destinație după ce au vizitat un videoclip pe rețeaua de socializare. 

TikTok are aproximativ 150 de milioane de utilizatori în SUA, iar 60% dintre aceștia au declarat în cadrul studiului că sunt interesați să viziteze o nouă destinație după ce au vizitat un videoclip postat. Dar rețeaua de socializare nu influențează doar etapa de descoperire, ci și „conduce acțiuni”, spune MGH.

35% dintre utilizatorii din Statele Unite, aproximativ 25,2 milioane de persoane, „au călătorit pentru a vizita o nouă destinație (oraș, plajă, parc, etc.) după ce au văzut un videoclip despre aceasta pe TikTok”.

Mai multe informații în:

TikTok influențează deja deciziile privind rezervarea călătoriilor

TikTok este gata să învingă Facebook ca sursă de inspirație

Care au fost cele mai populare destinații turistice pe TikTok vara trecută

Milenialii din SUA (cu vârste cuprinse între 25 și 44 de ani) sunt influentați în mod special de această platformă, iar acest lucru este confirmat de faptul că 45% dintre respondenți au călătorit într-o destinație nouă după ce au văzut-o pe TikTok. Studiul notează că influența ar putea merge și mai departe în rândul tinerilor, deoarece mulți membri ai Generației Z ocolesc Google și apelează la TikTok ca motor de căutare, potrivit The New York Times.

Ce mai spun rezultatele sondajului? Că nu numai destinațiile pot profita de rețeaua socială pentru a se promova, ci și companiile private.

Studiul arată că 32% dintre utilizatori au rezervat un sejur la o nouă stațiune sau hotel pe care l-au văzut pe TikTok, iar 28% au vizitat o atracție (parc acvatic, parc de distracții, acvariu, muzeu, sit istoric etc.) pe care au văzut-o pe platformă. 

18% au călătorit într-un oraș nou și pe o plajă nouă văzută pe TikTok; 15% au vizitat un nou parc de stat; un lac sau o rezervație naturală datorită influenței rețelei de socializare; iar 12% au participat la un festival sau la un târg de stat.

„În timp ce viitorul TikTok este incert, marketerii nu ar trebui să ignore potențialul pe termen scurt al TikTok, în condițiile în care care au rămas foarte puține instrumente care au un impact atât de mare în rândul publicului de toate generațiile”, conchide Ryan Goff, EVP Social Media Marketing Director la MGH.

Într-un interviu cu HOSTELTUR, Teba Lorenzo, director de relații de brand la TikTok Spania, a menționat aspectele cheie succesului pentru afacerile din turism pe TikTok.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.