Marjele de îmbunătățire a site-ului web și a proceselor de rezervare sunt un factor fundamental pentru avansarea în cotele de rezervare directă. Să ne plasăm în locul călătorului și să încercăm să analizăm procesele pornind de la același preț, dar cu experiențe de navigație complet diferite. Unde ai vrea să faci rezervarea? Întrebarea este răspunsă de la sine, acum trebuie doar să ne punem pe treabă.
Atunci când ne gândim la site-ul noastru web, și la cum să îl punem la punct, trebuie să o facem ca și cum ar fi vorba despre întâlnirea cu femeia vieții tale. Nu vom avea niciodată o ocazie mai bună pentru a face o impresie bună. Se pariază pe diferențiere pe o piață la fel de competitivă sau chiar mai mult decât cea offline. Obiectivul nostru este de a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri. Dacă reușim să îi facem să se simtă bine, confortabili și satisfăcuți în timp ce navighează în spațiul nostru, conversia sau repetarea vizitei va fi mult mai ușor de obținut.
Pentru a începe de la niște date interesante cu privire la experiența utilizatorului, putem să aruncăm o privire la raportul eTravel Benchmark Wave realizat în Regatul Unit de către eDigital Research. Conform acestui raport, Booking.com obține cel mai bun scor, cu 85,9% în ansamblu, din punct de vedere al accesibilității, căutării, designului și rezervărilor, cum ar fi site-ul multicanal pentru computere, telefoane mobile și cu aplicația sa. Aici avem o oglindă la care să ne uităm pentru a obține detalii și a elimina unele îndoieli pe care le avem. Nu trebuie să ne obsedăm, din moment ce nu vom concura cu giganți, „câmpul nostru de luptă” este mai mult în produs și în locuință.
Pentru a face o revizuire generală a problemelor pe care le găsim în activitatea zilnică, putem vorbi despre unele dintre cele mai frecvent întâlnite și care ar trebui luate în considerare ca aspecte de bază ale îmbunătățirii:
– Conținut limitat
– Propuneri de valoare ineficace.
– O experiență de utilizator pe pagina motorului de rezervare.
– Tarife mai mari decât pe alte portaluri.
– Informații inconsistente pe pagina de rezervare și pe restul site-ului web.
– Lipsa de soluții la rezervările de „urgență”.
Pentru a nu va lăsa cu gura amară și pentru a vedea că nu totul este atât de negru, suntem angajați pe proactivitate și vă propunem o serie de măsuri simple de a optimiza experiența utilizatorului pe site-ul dvs. ajutându-vă în același timp să vă îmbunătățiti rezultatele:
– Imagini dinamice care transmit emoții. Cazările trebuie să se adapteze în functie de produs și stil la vreme, senzații și segmentul de piață pe care pariază.
– Estetică și un design frumos în linia de cazare. A alinia site-ul la stil, calitatea ofertei și chiar în mediul uman care este respirat în locuința în sine cu ceea ce clientul va experimenta cu adevărat.
– Evită distracțiile sau disconfortul publicațiilor. Evită distragerile posibile care depășesc obiectivele pe care clientul în timpul procesului de vizitare a paginii web. Este vorba de aplicarea simplității în procesul călătorului.
– Ușor de folosit și cu obiective prestabilite. A propune site-ul web plecând de la obiective prestabilite. În acest fel, călătorul le poate îndeplini imediat și poate fi satisfăcut.
– A simplifica cât mai mult procesul de rezervare. A face procesul de rezervare conform celor 3 pași tipici pe care îi găsim în orice manual de comerț electronic.
– O vizibilitate clară a elementelor și tipografiilor. În prezent, putem vedea că sunt la modă desene curate, vizuale, cu tipografii foarte clare și o estetică simplă. A opta pentru un număr mai mic de elemente va face ca aspectul să nu fie atât de supraîncarcat, evitând confuzia și având ca rezultat un procent mai mic de abandonare a site-ului.
– Interfața intuitivă. Nu trebuie să uităm funcționalitatea site-ului și să înțelegem funcția operativă. Site-ul nu este doar experiență ci și execuție și, prin urmare trebuie să fie intuitiv pentru modul în care oamenii trebuie să navigheze în piata la care ne adresăm.
– Evitați textul excesiv. Deși textul este necesar pentru SEO, nu este nevoie să explicăm de 20 de ori același concept. Textul trebuie distribuit în locuri indicate și poate fi integrat cu imagini și clipuri video care îmbunătățesc propunerea de valoare pe care încercăm să o transmitem.
– Facilități navigarea pe tablete și smartphone-uri. Adaptați navigarea la dispozitivele mobile este astăzi o obligație pentru unitățile de cazare. A înțelege nevoile de mobilitate a utilizatorilor ne face mai conștienți de această tendință pentru a face ca site-ul nostru un web responsive.
– Nu generați niciodată drumuri fără întoarcere pe site. Drumurile fără iesire nu sunt o opțiune, utilizatorul trebuie să aibă alternative naturale care să conducă navigarea într-un mod simplu.
Ar putea fi mai multe lucruri de adăugat, dar avem deja de lucru. Acest articol are drept scop a vă pune în locul călătorului (ceea ce hotelierul face tot timpul și în care este specialist) și să transmită importanța unei echipe de dezvoltare bună, care să permită canalizarea cunostintelor despre client acumulate în unitatea de cazare.
Sursă: hosteltur.com