Shadow

WTTC lansează protocoale pentru atracții, închirieri de locuinte și de mașini

World Travel and Tourism Council (WTTCa prezentat protocoale sale COVID pentru a stimula activitatea companiilor de închirieri de mașini, închirieri pe termen scurt și atracții globale. Cele mai importante elemente sunt declarațiile de sănătate, achiziționarea de bilete online, cozile virtuale și utilizarea tehnologiei pentru automatizarea check-in-ului și a plății. 

„Atracțiile mondiale, închirieri auto și inchirieri pe termen scurt sunt componente cheie ale multor vacanțe de familie, așa că este vital să stabilim măsuri”, a declarat Gloria Guevara, preșendinte și CEO al WTTC, amintind că protocoalele au ca obiectiv de a stabili așteptari clare despre ceea ce călîtorii pot experimenta in „noul normal”.

Atracții turistice

  • Încurajarea cumpărării biletelor online dacă este posibil și luați în considerare biletele programate și grupurile mici.
  • Identificarea capacităților „reale” pentru atracții, în funcție de lungimea cozii, zonele de așteptare, pre-spectacole și capacitatea vehicului și ajustați-le corespunzător pentru a permite distanța fizică.
  • Utilizarea sistemelor virtuale de coadă, puncte de contact fără contact și plata online, atunci când este posibil.
  • Tot personalul din fața clientului trebuie să aibă echipament de protecție
  • Îmbunătățirea curățeniei în punctele de contact de înaltă frecvență, cum ar fi balustrade, zone comune și ascensoare.
  • Dezinfectarea cărucioarelor, căruțe electrice și scaunele cu roțile între fiecare utilizare, dacă este cazul.
  • Instalarea de dezinfectanți pentru mâini în zone cu trafic mare, cum ar fi intrări, holuri, locații pentru produse alimentare și băuturi, magazine de produse și ieșiri.
  • Luarea în considerare creșterea numărului de spectacole și un anunț de final de spectacol pentru a încuraja oaspeții să își facă timp pentru a ieși.
  • Pentru parcurile acvatice, evaluarea posibilității închiderii sau eliminării funcțiilor interactive în cadrul structurilor de joacă dacă nu sunt acoperite cu apa trată.
  • Încurajarea invitaților de a reduce cantitatea de obiecte personale pe care le duc la locul de desfășurare.

Închirieri auto 

  • Solicitarea o declarație de sănătate înainte de sosire prin e-mail, dacă este necesar și în conformitate cu RGDP.
  • Îmbunătățirea curățeniei tuturor birourilor, inclusiv check-in, contoare, birouri, băi și orice puncte de atingere de înaltă frecvență.
  • Fomentarea utilizării de preluare și livrare pe trotuar. Luarea în considerare a trecerii la un proces digital, care include plăți și limitează interacțiunea fizică cu personalul.
  • Verificarea sănătății/temperaturii dacă este recomandat de legislație și dispuneți de stații de salubrizare pentru clienți prin instalații de igienizare a mâinilor din zonele cu trafic mare.
  • Limitarea numărului de persoane permise pentru colectarea vehiculelor, precum și reducerea numărului de persoane admise în unitatea de închiriere de mașini în orice moment.
  • Toate mașinile vor trebui curățate cu accent pe punctele de contact de înaltă frecvență, cum ar fi chei, volane, coloana de direcție, cutie de viteze, scaune, buzunare de siguranță, centuri de siguranță mânere de ușa, cutii de viteze, cutii cu mănuși, guri de aerisire, ferestre cheie, interioare pentru uși, zone intre scaune, tăblițe, comenzi pentru radio, console centrale, onglizi retrovizoare și laterale, suporturi pentru pahare și alte suprafețe.

Închirieri pe termen scurt  

  • Utilizarea tehnologiei fără contact pentru a permite automatizarea la check-in și la plată atunci când este posibil.
  • Minimizarea interacțiunii fizice atunci când cheile sunt predate oaspeților (ideal fără contact), oferind check-in și check-out auto, când este posibil.
  • Îmbunătațirea practicilor de igienizare, dezinfectare și curățare profundă, precum și creșterea frecvenței de curățare/dezinfectare cu accent pe punctele de contact de mare frecvență, inclusiv dormitoare, zone comune, băi și bucătării, inclusiv dezinfectarea tacâmurilor și ustensilelor.
  • Oferirea oaspetilor a etichetei de distanțare fizică, inclusiv în lifturi, dacă este cazul, prin semnalizare.
  • Punerea la dispoziția oaspeților a produselor de igienizare manuală la intrarea în locuință de închiriere pe termen scurt.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.