Shadow

Venitul mediu pe cameră în Franța crește cu 22,2%

Franța a primit aproximativ 25 de milioane de turiști în iulie și august, care au cheltuit 15 miliarde de euro. În plus, venitul mediu pe cameră a crescut cu 22,2% în întreaga țară și chiar și cu până la 30% în regiunile Paris și Provence-Alpes-Côte d’Azur. 

 

Printre sosirile vizitatorilor în Franța se remarcă o redresare evidentă a europenilor și, în special, a nord-americanilor, care beneficiază de un curs de schimb favorabil ca urmare a aprecierii dolarului față de euro, după cum a detaliat la sfârșitul lunii august, într-o conferință de presa ministrul Turismului, Olivia Grégoire

 

El a indicat că 2022 este un an „exceptional” pentru sector, cu un climat de afaceri „la un nivel istoric ridicat”, echivalent cu cel din 2019, înainte de declanșarea crizei de sănătate. 

 

Faptul că 90% dintre cei 35 de milioane de francezi care au plecat în vacanță sau în weekend în această vară au stat în Franța este unul dintre motivele care explică acest lucru.

În Franța, turismul reprezintă mai mult de 8% din Productul Interior Brut (PIB) mai mult de două de locuri de muncă.

 

Ținând cont de cifrele pentru sezonul estival, Franța se așteaptă să își mențină poziția de lider turistic la vizitatori străini în acest an, cu între 65 și 70 de milioane. De remarcat că, în 2021 a primit peste 42 de milioane de vizitatori față de cele peste 90 de milioane care au sosit în 2019. 

 

Guvernul francez se așteaptă la 10 miliarde de euro de cheltuieli turistice în septembrie și octombrie, având în vedere semnele „pozitive” pentru rezervările la cazare, dar și la zboruri. 

 

Plățile cu cardul de cazare și restaurante au crescut cu peste 10% față de 2019. 

 

În campinguri, până la jumătatea lunii august, înnoptările crescuseră cu 6% față de 2021, datorită, pe de o parte, cele mai fidele clientele a acestor locuri de cazare (olandeză, belgiană și germană), dar și revenirii britanicilor după oscilările din ultimii ani din cauza epidemiei de coronavirus și a Brexit-ului

 

Cu toate acestea, turiștii asiatici nu s-au întors încă în Franța anul acesta, lucru care îi afectează aproape în totalitate pe chinezi, din cauza menținerii restricțiiilor COVID, dar și pe japonezi sau sud-coreeni

 

Mai multe informații despre această destinație turistică 

Franța va investi 1,9 miliarde de euro în 10 ani pentru a stimula turismul

Scad înnoptările în Franța

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.