Cererea de vacanțe pe care TUI o înregistrează în prezent în Germania indică o creștere a vânzărilor de pachete de vacanță către Turcia pentru vara viitoare, până la punctul în care ar depăși Mallorca, care este din punct de vedere istoric destinația preferată de turiștii germani.
În clasamentul vânzărilor principalului touroperator din lume, următoarele poziții sunt ocupate de insulele grecești Creta, Rodos și Kos, în această ordine. În timp ce Cipru și Djerba înregistrează, de asemenea, o cerere mare de vacanțe pentru sezonul de vârf 2023.
TUI reacționează la aceste schimbări ale cererii și-a extins deja oferta all-inclusive.
Pe de altă parte, operatorul a indicat faptul că „aproape toate hotelurile proprii care se adaugă pentru vara oferă all-inclusive”, opțiune pe care s-a concentrat, cel mai probabil din cauza inflației derivate din criza cauzată de războiului Ucrainei, ceea ce face ca un sector larg al clientelei să dorească să-și controleze cheltuielile pentru vacanțe.
Noile adăugări de unități de cazare pentru sezonul de vârf din 2023 includ cinci hoteluri TUI Blue din Mallorca, Menorca, Bulgaria și Cipru. La care se poate adăuga TUI Blue Crystal Bay din Hurghada (Egipt), care oferă o plajă privată și propia lagună, potrivit fvw.
„Suntem optimiști pentru anul viitor, deoarece interesul pentru călătorii este mai mare”, a declarat CEO-ul TUI Germany, Stefan Baumert.
Potrivit responsabilului, deși nemții fac rezervări intense pentru lunile mai și iunie, în prezent „jumătate din noile rezervări sunt deja pentru această vară”, iulie și august fiind lunile cu cea mai mare cerere. Aceasta reprezintă o creștere semnificativă față de aceeași perioadă a anului trecut.
Sursă: hosteltur.com