Metavers va extinde fără limite experiența de călătorie, după cum a explicat Jan Starcke, responsabil pentru industria turismului Meta, cunoscută anterior sub numele de Facebook, iar Travelzoo nu vrea să fie lăsat pe afară, așa că a creat o nouă divizie, iar în aprilie a lănsat serviciul Travelzoo META.
Travelzoo META este „un serviciu un abonament plătit care oferă membrilor acces exclusiv la cele mai recente și mai bune experiențe de călătorie din Metavers”.
Pentru a demara acest nou proiect, în ianuarie a început să creeze o echipă de „Metavers Travel Experience Explorers”, în colaborare cu un partner.
„Metavers este perturbator și abundent cu oportunități profitabile pentru companiile inovatoare care sunt dispuse să fie primele care se mișcă”, a spus Holger Bartel, CEO global al Travelzoo, adăugând că „spațiile Metavers și destinațiile lor viitoare oferă experiențe complet noi și diferite pe care consumatori doresc să vadă”.
Travelzoo „nu va produce în sine destinații și experiențe Metavers”, dar va lucra cu sute de creatori pentru a face experiențele disponibile exclusiv membrilor Travelzoo META.
Se așteaptă ca crearea noii afaceri să fie finanțată din cotizații anuale care vor fi plătite de membrii Travelzoo META. Oricum, campania va continua să posteze oferte exclusive de călătorie în lumea reală pentru cei 30 de milioane de membri ai săi.
Sursă: hosteltur.com