Comunicat de presă
Tot mai mulți români pun mai mare preț pe experiențe decât pe bunurile materiale de Crăciun, astfel că ofertele de vacanță sunt și ele căutate cu interes în această perioadă. Pe lista de dorințe se mai află și electrocasnicele, hainele și parfumurile, cosmeticele, gadgeturile și bijuteriile.
Potrivit studiului Shopper Trends Pulse realizat de NielsenIQ la nivel european, 66% dintre cumpărători sunt pasionați de Crăciun și consideră că sărbătorile alături de familie și prieteni sunt foarte importante. În același timp, 28% dintre consumatorii europeni au declarat că vor fi mai rezervați în ceea ce privește cheltuielile de Crăciun, semn că inflația și creșterile prețurilor la gaze și energie, în mod special, i-au determinat să fie mai atenți cu bugetul lor. Potrivit aceluiași studiu, România se bucură de un trend ascendent la capitolul alimente de origine locală, ceea ce înseamnă că românii vor încerca să apeleze mai mult la brandurile din țară pentru mesele festive, o inițiativă cu un impact benefic asupra economiei naționale.
Crăciun 2022: cum arată lista de cadouri în vremea inflației
În ciuda noului context economic, Crăciunul reprezintă un motiv de bucurie, o speranță, o ocazie de a petrece timp de calitate alături de cei dragi. Prin urmare, chiar dacă bugetele vor fi mai atent împărțite sezonul acesta, micile surprize nu vor lipsi din programul festiv.
Conform studiului publicat de NielsenIQ, 37% din bugetul de Crăciun al europenilor este rezervat cadourilor. România se aliniază acestui trend, iar cei mai mulți români preferă să dăruiască de Crăciun produse din categoria home & deco (33%). Pe lista ideilor de cadouri tradiționale se mai află și hainele, cosmeticele sau bijuteriile.
Nu în ultimul rând, ofertele de sezon și promoțiile sunt la mare căutare. Conform NielsenIQ, 32% dintre cumpărători spun că anul acesta vor cumpăra mai multe produse la promoție, în încercarea de a reduce costurile. De asemenea, anii de pandemie și dezvoltarea platformelor digitale au schimbat obiceiurile de achiziție ale consumatorilor. În momentul de față, 9 din 10 participanți la studiu sunt de părere că vor utiliza magazinele online pentru a cumpăra cadourile de Crăciun. Cu toate acestea, pentru cumpărăturile de alimente pentru mesele festive de sărbători și nu numai, aceștia vor merge mai degrabă în magazinele fizice, o practică devenită deja tradiție.
Sărbători Magice la Travelminit
Experiențele sunt acum la mare căutare pentru cadourile de Crăciun, iar vacanțele se numără printre cele mai frumoase surprize pe care le poți face unei persoane dragi. Tocmai din acest motiv, Travelminit a lansat campania Sărbători Magice, cu oferte de neratat la cazări din toată România. Pe scurt, cadoul magic de anul acesta poate fi vacanța în România de anul viitor!
Așa că dacă ești în căutarea unei surprize pentru cei dragi, profită de ofertele de pe promotii.travelminit.ro, cu locuri disponibile inclusiv pentru sejururile din 2023. Le poți face cadou sau ți le poți oferi chiar ție în dar, procesul de rezervare online fiind simplu și rapid. De asemenea, cei care au cont Travelminit VIP se pot bucura de un preț special, de o extra reducere la reducerile deja aplicate.
„Ne bucurăm foarte mult că și anul acesta am putut organiza campania Sărbători Magice și că am reușit să pregătim oferte foarte bune pentru 2023, pe care turiștii noștri le pot achiziționa încă de pe acum la prețuri accesibile. Acestea pot fi oferite și pe post de cadou cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru că da, avem și această opțiune la rezervarea pe site. De asemenea, puteți profita acum de oferte pentru a planifica vacanța de anul viitor, mai ales că avem disponibilitate inclusiv pentru sejururile de vară, promoții pentru litoral 2023‟, spune Rita Szilveszter, Marketing Manager Travelminit.