Thomas Cook relansează brandul său iconic Airtours, concentrat pe pachete dinamice

Thomas Cook își propune să capteze cererea crescândă de pachete dinamice văzute în sectorul de intermediere, precum și cifrele OTA europene mari, și a relansat brandul Airtours, creat în anii 70, axat pe acest segment. 

 

Această schimbare va însemna că Airtours se va concentra pe vânzarea a doar hoteluri din bed bank-ul grupului, într-o ofertă care va include 18.000 de hoteluri de vacanță și zboruri care pleacă din 26 aeroporturi din Regatul Unit, comparativ cu precedentele 18. Acestea vor fi pachete dinamice pentru zboruri de scurt și mediu curier. 

 

Hotelurile de branduri proprii ale Thomas Cook, precum și ai partnerilor hotelieri, care erau înainte vândute ca parte a pachetelor charter ale Airtours vor fi transferate în programul de charter a lui Thomas Cook începând cu iarna 2019 și după aceea. 

 

Compania a indicat într-o declarație că Airtours, ca brand de pachete dinamice, va permite agenților să aleagă dintr-o gamă largă de unități hoteliere și să includă servicii suplimentare, cum ar fi transferurile sau alegerea unor tipuri de camere care nu sunt incluse în pachet. 

 

Willy Wagot, care a fost numit șef de Operatori de Turism ai Thomas Cook în luna martie, începându-și cariera profesională la Airtours, a comentat că „această mișcare este axată pe ușurarea muncii agenților și pe simplificare ofertei sub brandurile Thomas Cook și Aitours”. 

 

Schimbarea a fost pusă în practică pentru agenții de turism din agențiile lui Thomas Cook marți 26 iunie, iar pentru agenții independenți de miercuri 27 iunie. 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.