Platforma de comerț hotelier SiteMinder a anunțat achiziția GuestJoy, o aplicație bazată pe cloud care le permite hotelierilor să automatizeze comunicațiile personalizate, directe și fără contact cu oaspeții înainte, în timpul și după șederea lor.
Achiziția, care urmează să fie finalizată la sfârșitul acestui an, este încă un pas după lansarea în luna aprilie a noii platforme SiteMinder, o platformă de comerț hotelier care integrează și unifică produsele SiteMinder pentru managementul canalelor, distribuția și motorul de rezervări, cu informații în timp real, plăți automate, construcție de site-uri web și peste 1.500 de parteneri integrați în sistemul pentru ca hotelierii să-și dezvolte afacerile online.
Odată cu adăugarea GuestJoy, SiteMinder își extinde și mai mult oferta comercială de ospitalitate, permițând hotelierilor să automatizeze și să digitalizeze comunicarea cu oaspeții, să genereze venituri suplimentare din vânzări și să consolideze achiziția directă de oaspeți.
CEO-ul SiteMinder și Managing Director, Sankar Narayan, a declarat că acordul pentru achiziționarea GuestJoy încheie un an de creștere organică puternică pentru companie după IPO-ul său în 2021.
Fondată în 2014 de Alar Ülem și Annika Ülem, GuestJoy s-a născut pentru a rezolva o nevoie esențială din sector: de a facilita și simplifica comunicarea directă cu oaspeții lor pentru hoteluri și de a crește valoarea oferită de client prin sistemul de management al hotelului.
GuestJoy face parte din platforma SiteMinder din 2017, dar va fi complet integrat după finalizarea achiziției în acest an.
Sursă: hosteltur.com