Deoarece pandemia de COVID-19 continuă în creștere în multe țări într-un al doilea val, unele companii aeriene creează experiențe noi pentru a utiliza o parte a flotei pe care încă o au parcată pe aeroporturi din diferite latitudini pentru a obține un anumit venit și ocazia de a retrăi experiența zborului către acei pasageri cărora le este atât de dor. După zboruri către nicăieri, Singapore Airlines oferă acum călătorilor la sol serviciul unui restaurant curios la bordul iconicului sau Airbus A380 situat în aeroportul, care este chiar baza sa centrală de operare, Changi din Singapore. Rezervările au fost dechise luni, 12 octombrie.
Pentru acest proiect, compania aeriană a programat două dintre super jumbos. În acest moment, rezervările se pot face pentru două zile, 24 și 25 octombrie.
Clienții pot rezerva un loc în toate cele patru clase de cabină (Clasa Întâi, Business, Economic Premium și Economic) în super jumbo-ul companiei și a mânca la acest restaurant unic, în care pot sta trei ore.
Fiecare cabină are propriile meniuri, selectate special pentru restaurantul cu avion cu etaj, deși vor include mâncăruri internaționale exclusive pentru Singapore International, precum și feluri de mâncare în meniul Pernakan, creată de renumitul bucătar Singapore Singerean Shermay Lee. În plus, fiecare „pasager” va primi două băuturi nealcoolice gratuite nelimitate.
Mesenii din cabinele de la Clasa Întâi, Business și Economic Premium își pot preselecta meniurile, în timp ce cei de la Economic le pot selecta în restaurant în ziua experienței.
Pasagerii-mesenii pot rezerva în același timp un tur de 15 minute prin interiorul enormului aparat, inclusiv zonele de acces privat, înainte de prânz. Acest extra poate fi angajat de un număr limitat de clienți, în ordinea sosirii.
Compania aeriană oferă, de asemenea, un serviciu de livrare de alimente la domiciliu, deoarece încearcă cu disperare să recupereze veniturile pierdute în timpul pandemiei.
Sursă: hosteltur.com