Shadow

NCL pierde mai mult de 3.272 mil. de euro din cauza anulării masive

Norwegian Cruise Line Holdings a raportat o scădere a veniturilor de 80,2% în 2020, la 1,3 miliarde de dolari (1.062,6 mil. de euro), comparativ cu 6,5 miliarde de dolari (5.318 mil. de euro) în 2019, raportând o pierdere netă GAAP de 4 miliarde de dolari (3.272 mil. €) în comparație cu veniturile nete de 930,2 milioane de dolari (761,1 milioane de euro) în 2019, din cauza anulării marii majorități a călătoriilor ca urmare a pandemiei de COVID-19. Compania de transport maritim – care operează brandurile Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises și Regent Seven Seas Cruises – a raportat rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru și pentru anul 2020, „cel mai provocator an din cele peste 50 din istoria companiei”. Compania de transport maritim nu vede rezervări solide cel puțin până în 2022. 

Compania de transport maritim a prezentat, de asemenea, o pierdere netă ajustată de 2,2 miliarde de dolari (1,8 miliarde de euro), comparativ cu un venit net ajustat de 1,1 miliarde de dolari (900 de milioane de dolari) în 2019. Cheltuielile de exploatare ale croazierelor au scăzut cu 53,8% în 2020, comparativ cu 2019, din cauza suspendării globale a croazierelor care a dus la o scădere de 78,6% a zilelor de funcționare.

NCL explică faptul că în anul 2020, cheltuielile posterioare suspendării croazierelor au inclus în principal costul comisioanelor protejate, costurile echipajului, inclusiv salariile, hrană și alte costuri de repatriere, combustibilului și alte costuri fixe, cum ar fi asigurarea și întreținerea navelor. Compania a raportat cheltuieli pe combustibil de 264,7 milioane de dolari (216,6 milioane de euro) în 2020.

Al patrulea trimestru 

Pentru al patrulea trimestru, NCL a raportat o pierdere netă GAAP de 738 milioane de dolari (604,5 milioane de euro) față de venitul net de 121,3 milioane de dolari (99,2 milioane de euro) în aceeași perioadă a anului precedent; și o pierdere netă ajustată de 683,8 milioane de dolari (559,5 milioane de euro), comparativ cu un venit net ajustat de 155,7 milioane de dolari (127,4 milioane de euro) în aceeași perioadă a anului.

Veniturile au scăzut în ultimul trimestru al anului la 9,6 milioane de dolari (7,9 milioane de euro) comparativ cu 1,5 miliarde de dolari (1.225,5 mil. de euro) în 2019, din cauza suspendării complete a călătoriilor în acel trimestru. Cheltuielile totale de exploatare a croazierei au scăzut cu 76,7% în 2020, comparativ cu 2019.

Perspective pentru 2021

Ca o consecință a pandemiei de COVID-19, deși compania nu poate estima cu certitudine impactul asupra afacerii sale, a situației financiare sau a rezultatelor financiare sau operaționale pe termen scurt sau lung, va raporta o pierdere netă pentru primul trimestru încheiat la 31 martie 2021 și se așteaptă să raporteze o pierdere netă până când compania își va relua activitatea.

„Echipa noastră a răspuns contextului fără precedent într-un mod rapid și decisiv. Compania noastră și-a demonstrat încă o dată adaptabilitatea și rezistența …”, a declarat Frank del Rio, președinte și CEO al Norwegian Cruise Line Holdings.

„Privind în perspectivă, suntem încurajați de lansarea accelerată a vaccinurilor, progresul către imunitatea de turmă și cererea puternică pentru viitoarele vacanțe de croazieră”, a spus el.

Rezervări, pentru 2022

Suspendarea actuală a companiei de la croazierele globale include toate călătoriile pe Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises și Regent Seven Seas Cruises până pe 31 mai 2021. 

NCL observă că, deși volumele totale de rezervări de la debutul pandemiei globale COVID-19 rămân sub nivelurile istorice, continuă să existe cerere pentru viitoarele vacanțe de croazieră, cu rezervări puternice pentru perioadele viitoare.

Compania avertizează că, chiar și pentru a doua jumătate a anului 2021, rămâne sub nivelurile istorice, din cauza incertitudinii continue cu privire la momentul reluării croazierelor. Cu toate acestea, deși încă de la începutul ciclului de rezervare, „tendințele pentru 2022 sunt foarte pozitive, determinate de o cerere puternică reprimată„, cu o cerere viitoare puternică pentru toate brandurile.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.