Călătoriile de business sunt în schimbare, deoarece clienții preferă acum să aplice criterii de durabilitate atunci când călătoresc, în încercarea de a reconcilia modul lor de a călători cu protecția mediului. Și dacă am văzut deja o preferință mai mare pentru tren în detrimentul avionului, acum vine o nouă schimbare: ori de câte ori este posibil, se va folosi o mașină electrică pentru transferurile la destinație. Aceasta este noua tendință.
Acest stimulent este din ce în ce mai popular este folosit de 47% dintre companiile din Germania, iar alte 37% suportă costul unui card feroviar. Acesta este rezultatul sondajului „Chefsache Business Travel”, care se desfășoară în mod regulat de zece ani și este o inițiativă a companiilor de management al călătoriilor din cadrul Asociației germane de turism (DRV).
Scopul companiilor este de a promova un comportament durabil în rândul angajaților, iar aproximativ nouă din zece companii (89%) folosesc deja stimulente adecvate pentru cei care călătoresc în interes de serviciu. De fapt, una din cinci companii (20%) promovează un comportament sustenabil prin alocarea unui buget CO2 fiecărui angajat.
Un buget de CO2 per angajat definește cantitatea maximă de emisii dăunătoare pentru clima care poate fi emisă în timpul călătoriilor de business într-o anumită perioadă de timp.
În plus, o treime dintre companii (33%) susțin combinarea călătoriilor de business cu vacanțe private ca un pas înainte spre un turism sustenabil. De exemplu, acestea aleg să acopere cheltuielile de călătorie. În acest fel, angajații își reduc emisiile de CO2. Alte 31% au introdus programe de bonusare care recompensează călătoriile de business prietenoase cu clima.
Călătorii de business sustenabile
„Obiectivele din ce în ce mai ambițioase în materie de climă și creșterea gradului de conștientizare a publicului cu privre la sustenabilitate reprezintă stimulente suplimentare pentru companii pentru a face călătoriile de business mai sustenabile”, a declarat Ingo Burkardt. Head of Global Clients, American Express Global Business Travel.
Mai multe informații cu privire la călătoriile de business:
– Călătoriile de business vor crește în acest an, în ciuda temerilor de recesiune
– Călătoriile de business în fața provocării de a accelera angajamentul cu sustenabilitatea
Din 2012, DRV realizează un sondaj anual în rândul călătorilor de business. Cel mai recent, în mai 2023, au participat la sondajul online 150 de factori de decizie germani, fiecare dintre ei efectuând cel puțin o călătorie de business pe lună, din toate companiile și sectoarele.
Sursă: hosteltur.com