Shadow

KLM atacă măsura oficială de limitare a zborurilor în Amsterdam

KLM, transportatorul de pavilion olandez, a atacat o măsură a guvernului olandez de reducere cu 12% a numărului de zboruri anuale permise de pe Aeroportul Amsterdam Schiphol, printre principalele cinci hub-uri europene cu cea mai mare conectivitate aeriană și instalație principală din țară, de când, potrivit companiei, își va eroda capacitatea de a-și opera rețeaua de zboruri de conexiune prin capitala olandeză

 

Reducerea volumelor de operare la aeroport a fost decisă, potrivit guvernului olandez, pentru a stabili un „nou echilibru” între activitatea de zbor și poluarea fonică la Schiphol, ceea ce înseamnă că aeroportul nu mai poate depăși punctele de control al zgomotului neplăcut. 

 

În practică, asta înseamnă că poate gestiona maximum 400.000 de zboruri pe an în loc de 500.000, cifra cu 20% mai mică decât cele 540.000 planificate în planul administrației anterioare. Această limită va intra în vigoare din noiembrie a acestui an. 

 

„Cu acest număr de zboruri, Schiphol își poate menține rețeaua internațională de destinații”, spune guvernul. 

Încă există cozi în Aeroportul Amsterdam Schiphol, deși măsura anunțată nu are obiectivul de a rezolva problema penuriei de personal. Compania care gestionează aeroportul a pus, de asemenea, o limită la plecările din iulie și august. Imaginea este din ziua de miercuri, 29 iunie, atfel că problemele continuă (Fotografie: Vivi Hinojosa).

 

Consecințe dramatice

Pentru KLM, decizia de a reduce operațiunile la Schiphol va avea „consecințe dramatice” pentru compania aeriană și pentru accesibilitatea Țărilor de Jos. 

 

„KLM investește milioane într-o flotă mai durabilă, îndeplinind astfel acordurile cu guvernul. Sunt investiții pe termen lung, ceea ce înseamnă că trebuie să fim siguri de stabilitatea politică”, au punctat aceștia de la compania aeriană, făcând aluzie la faptul că guvernul anterior a proiectat o limită maximă mai mare de zboruri. 

 

Aceste reduceri sunt anunțate fără deliberare prealabilă și argumentare corespunzătoare. În afară de anunț, KLM nu a primit nicio notificare scrisă sau planuri clare. Așteptăm cu nerăbdare să primim mai multe detalii, între timp, va analiza ce măsuri poate lua ca răspuns”. 

 

Consecințe

La mijlocul lunii iunie, aeroportul a limitat numărul de pasageri din cauza cozilor din cauza lipsei de personal. 

 

Acum, odată cu aplicarea noii măsuri în toamnă, compania aeriană adaugă că, în calitate de operator de rețea care zboară pe bază de hub-and-spoke, consecințele operațiunii de mai puțin zboruri se vor traduce prin furnizarea de mai puține conexiuni. 

 

„Zborurile nu pot fi rezervate optim, iar operațiunile devin mai puțin profitabile”, argumentează KLM. „Vor scădea frecvențele oferite și numărul de destinații, adesea cele mai mici. Prin urmare, reducerea afectează KLM în mod disproporționat și îi erodează semnificativ rolul de hub….

 

Rețeaua complexă conectată a KLM, care deservește în prezent 170 de destinații, nu va mai fi sustenabilă”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.