TUI Group se pregătește să își sporească prezența în sectorul tururilor și activităților și să-și accelereze transformarea digitală odată cu nașterea TUI Musement, o platformă deschisă a acestor servicii de experiență pentru furnizori și clienți. Această nouă afacere de activități al grupului german, cunoscută anterior sub numele de TUI Destination Experiences, o filială în care Musement a funcționat ca o afacere independentă, își propune să creeze valoare pentru furnizorii și clienții săi prin dezvoltarea unui model unic de platforma digitală +, care combină o platformă digitală scalabilă pentru a angaja, produce și distribui tururi și activități, cu furnizarea de servicii personalizate în peste 50 de țări din întreaga lume.
Noile echipe integrate se vor concentra pe domenii specializate, cum ar fi dezvoltarea afacerii și gestionarea produselor, permițând TUI Musement să combine și profite la maximum de abilitățile și cunoștintele existente, a raportat într-un comunicat.
În prezent, TUI Musement oferă deja peste 130.000 de experiențe și activități în marile orașe și destinații de vacanță din întreaga lume și a făcut investiții semnificative în extinderea portfoliului de produse prin colaborarea cu noi furnizori.
Catalogul extins de experiențe este distribuit nu numai celor 21 de milioane de clienți TUI, ci și prin acorduri B2B (cum ar fi recenta colaborare strategică cu Booking.com) și canale B2C (prin intermediul site-urilor web ale Musement și TUI). (a se citi: TUI și Booking se încheie un parteneriat pentru a oferi tururi și activități)
Musement a fost un pilon fundamental a strategiei noastre globale de creștere de la achiziția sa în 2018″, a declarat David Schelp, director general al TUI Musement.
„Platforma a devenit o parte esențială a ADN-ului nostru și suntem mândri să o arătăm în noul nume al diviziei noastre TUI Musement, a spus Schelp, care a anunțat că compania va continua să investească ” în funcționalitatea platformei noastre, în catalogul nostru de activități și experiențe și în canalele noastre de distribuție”.
„TUI Musement este gata să lucreze cu noi furnizori și clienți, și suntem încântați de oportunitățile de a crea valoare împreună cu partenerii noștri colaboratori”, a spus el.
În ciuda provocărilor cu care se confruntă în prezent turismul, în mijlocul crizei de COVID-19, sectorul tururilor și activităților continuă să fie un camp strategic de creștere pentru grupul german.
„Odată cu aceste schimbări, începe o nouă etapă interesantă în povestea noastră de creștere. Mizăm pe dezvoltarea unui lider global în domeniul tuturor și activităților, care va fi pe o poziție dominantă pe piață odată ce sectorul își va reveni”, a declarat Sebastian Ebel, membru al Consiliului Executiv al Grupului TUI.
Sursă: hosteltur.com