Hyatt și-a extins protofoliul de branduri prin adăugarea Hyatt Studios, intrând pe piața de cazare de categorie medie superioară din America, noul brand are deja 100 de dezvoltări semnate în regiune, iar prima deschidere va avea loc în 2024.
Brandul Hyatt Studios se va alătura brandurilor Hyatt Place, Hyatt House și Caption by Hyatt în categoria de servicii selectată. Brandul va fi condus de Dan Hansen.
Brandul este conceput pentru a fi flexibil și pentru a răspunde atât la cererea oaspeților pentru sejururi lungi, cât și la cea pentru sejururi scurte, în funcție de piața hotelului și pe baza de clienți a hotelului.
„Am identificat un spațiu gol pentru Hyatt, creând o oportunitate convingâtoare de a accelera în mod semnificativ creșterea netă a numărului de camere”, a declarat Jim Chu, directorul de dezvoltare al lanțului, adăugând că brandul Hyatt Studios va permite „aducerea experienței de înaltă calitate și a nivelului de îngrijire promis de brandul Hyatt pe piețele și subpiețele mai mici, unde nu avem hoteluri Hyatt”.
Camerele vor combina forma cu funcționalitatea oferind o bucătărie si facilități pentru călătorii prelungite.
Experiența de mâncare și băutură din Hyatt Studios va include un mic dejun gratuit de tip „grab-and-go” și o piață deschisă 24 de ore din 24, cu o mare varietate de opțiuni, de la gustări sănătoase și mâncăruri pregătite la alimente dulci și sărate, care pot fi pregătite în bucătăria din cameră.
Sursă: hosteltur.com