Începând din luna martie, hotelurile și agențiile de turism din întreaga lume pot apărea gratuit în link-urile de rezervările de pe Google Travel. Acest lucru a fost anunțat în luna martie gigantul de căutare pe Internet, cu scopul de a oferi o gamă mai largă de hoteluri și preturi, astfel încât utilizatorii să aibă mai multe alternative din care își organizează călătoriile și doresc să rezerve și să stimuleze în același timp industria de turism slăbită din cauza pandemiei.
Până în prezent, Google oferea link-uri pentru rezervări de hoteluri prin Hotel Ads cu informații despre prețuri și disponibilitate în timp real pentru datele alese. „Am constatat că utilizatorii găsesc aceste link-uri foarte utile și ca hotelurile și agențiile le văd ca o sursă valoroasă de potențial clienți”, susține compania.
Cu noua opțiune anunțată astăzi de Google, „toate hotelurile și agențiile de turism vor avea o noua modalitate gratuită de a atrage clienți, în timp ce pentru agenții de publicitate link-urile de rezervare gratuite pot extinde acoperirea companiilor actuale de reclame la hoteluri”.
Unitățile deja abonate la Hotel Prices API și Hotel Ads nu trebuie să facă nimic pentru a apărea în link-urile de rezervare gratuite și orice hotel sau agenție poate participa prin contul Hotel Center.
În următoarele câteva luni, Google va continua să îmbunătățească procesul de incorporare a noilor unități în Hotel Center și va lansa instrumente care vor permite fiecărui hotel să își publice direct tarifele și disponibilitatea, fără cerințe tehnice complexe.
„Toate hotelurile și agențiile de turism vor avea o nouă modalitate gratuită de a atrage clienți”.
Această inițiativă se alătura altora pe care compania a lansat-o de anul trecut pentru a sprijini redresarea sectorului turistic, inclusiv Think Futurism with Google, un think thank pentru a diagnostica principalele provocări cu care se confruntă industria și a oferi soluții inovatoare.
În lunile următoare, acest think thank va efectua o examinare mai aprofundatî a domeniilor relevante ale industriei, cum ar fi ajustarea sezonieră, digitalizarea pentru redresarea economică, ajutorul pentru dezvoltarea de noi talente profesionale în turism sau globalizarea și prezența pe piețele internaționale.
„Actualizarea de astăzi este doar o parte a efortului nostru mare de a oferi călătorilor toate ofertele disponibile, oferind companiilor instrumente ușoare și gratuite pentru a contacta cu ei prin intermediul lui Google”, indică motorul de căutare.
Deja la începutul anului trecut, motorului de căutare a început să furnizeze Google Flights gratuit partenerilor săi și, în aprilie, a deschis opțiunea „Achiziții” pentru anunțuri gratuite de la companiile online.
„De-a lungul timpului vom continua să extindem această plataformă deschisă pentru a oferi tuturor partenerilor noștri și mai multe oportunități de a câștiga vizibilitate și de a ajuta călătorii să rezerve zboruri, să găsească cazare sau descoperă destinații noi”, conchide el.
Sursă: hosteltur.com