Shadow

Fitur a reunit industria turistică globală

Târgul Internațional de Turism de la Madrid, Fitur, a avut loc între 22 și 26 ianuarie și a aniversat anul acesta 40 de ani, cu participarea a 918 expozanți obișnuiți, cu 3,8% mai mult decât în ediția precedentă și 69.697 de metri pătrați neți, cu 3,3% mai mult. 

 

Fitur 2020 crește, de asemenea, în participarea internațională, cu până la 56%, un punct procentual mai mult decât în 2019, cu 11.040 de companii din 165 de țări și regiuni, cu noutăți precum Gabon, Surinam, Tadjikistan și Taiwan. 

Pe regiuni, cea mai mare creștere este înregistrată de Asia-Pacific, cu 21,5%, urmată de Africa cu 19,5%; Europa, cu 5,3%, și America, cu 3,3%. Pe sectoare, Tehnologia și Compania Globală, cu 16,4% și-au crescut prezența la Fitur. 

 

Ca noutate, această ediție are încă un pavilion, numărul 1, dedicat în întregime Africii, ceea ce a permis ca întreg pavilionul 6 să fie dedicat regiunii Asia-Pacific. 

 

Coreea de Sud este țara partener a acestei ediții, coincidând cu cea de-a 70-a aniversare a începerii relațiilor sale diplomatice cu Spania. 

 

Sursă: hosteltur.com

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.