Expedia Group a anunțat săptămâna aceasta că a schimbat numele diviziei sale globale de „unități de cazare alternative”, până acum sub umbrela HomeAway, în Vrbo. Compania a explicat că în anul următor și ulterior Expedia Group va dezvolta o fază de lansare a site-urilor de branduri Vrbo pe piețe în care compania nu se află în prezent și va incepe rebranding-ul site-urilor existente.
CEO-ul Expedia, Mark Okerstrom, a indicat că „cu numeroasele schimbări tehnologice și de afaceri, și puterea platformei Expedia Group stimulându-ne, este momentul să ne concentrăm asupra strategiei noastre de brand. După o etapă de desfășurare treptată, vom colecta datele de care avem nevoie pentru a determina cum să introducem Vrbo în lume”.
VRBO – cu numele original scris cu litere mari – a fost înființată în 1995 și achiziționată de HomeAway în 2006 și ambele au fost achiziționate de Expedia Group în decembrie 2015. De atunci, Vrbo s-a transformat de la a fi doar o companie clasificată la un E-commerce de afaceri cu o mai mare flexibilitate de a investi în tehnologie și marketing, care îmbunătațește experiența de căutare și rezervare de închirieri de vacanță, afirmă compania.
Sursă: hosteltur.com