Shadow

Cifre Fitur 2023: depășește așteptările cu 222.000 de participanți

Fitur 2023 și-a încheiat ultima ediție duminică, cu un total de 222.000 de participanți, ceea ce reprezintă o creștere de 99,6%, aproape dublu față de 2022. Aceste date sunt încă sub recordul de 255.000 de participanți în 2020, dar depășește cei 200.00 estimați de organizație cu câteva zile înainte de târg și, în general, cifrele privind participarea profesională și mediatizarea vorbesc despre o recuperare deplină a acestui eveniment internațional de referință. 

Impactul său asupra economiei Madridului este estimat la 400 de milioane de euro, potrivit estimărilor realizate de Fitur 2023, primele trei zile dedicate profesioniștilor reunind 136.000 de participanți, ceea ce reprezintă cu 68% mai mult decât în 2022, plasându-se în parametri care sunt deja aproape de ediția record din 2020, când au fost peste 150.000. Pe de altă parte, în cele două zile publice ale weekendului cifrele au înmulțit practic cu trei datele de anul trecut.

A se citi și Fitur 2023: Ucraina va avea propiul stand împrumutat pentru a-și găsi aliași.

Din punct de vedere al participării, târgul a reunit 8.500 de companii, 131 de țări, 755 de titulări, de-a lungul celor 8 pavilioane ale târgului, care au reprezentat o suprafață netă de expoziție de 66.900 m2, ceea ce echivalează cu gradul de ocupare din 2020.

Impactul digital și media

În timpul târgului, traficul pe site-ul Ifema Madrid a atins un record istoric de 146.000 de vizite, în timp ce platforma digitală Fitur LIVEConnect, care completează târgul cu un format hibrid cu o anvergură temporală și geografică mai mare, a postat începând de duminică peste 56.000 de înscrieri, comparativ cu totalul de 31.000 în 2022.

În ceea ce privește prezența presei și media internațională înregistrată în zilele târgului, au fost acreditați 6.374 de jurnaliști, cu 58% mai mulți decât în 2022, dintre care 5.861 de jurnaliști naționali și 513 internaționali din 46 de țări. Până duminica trecută, au fost înregistrate peste 169.000 de știri publicate, cu 26% mai mult decât în 2022 și o audiență de 43.800 milioane.

În mediul social media, în primele două zile s-a înregistrat o creștere a comunității de 3.724 de urmaritori, astfel încât profirurile Fitur de pe Instagram, Facebook, Twitter și LinkedIn au acum un an un total de 288.557 de urmăritori. În plus, toate publicațiile realizate în aceste prime zile au obținut 1.676.316 de vizualizări. Pe Twitter, Fitur a fost Trending Topic numărul unu în Spania în primele două zile ale târgului, cu peste 500 de mențiuni pe zi pe acest canal.

 

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida de Hosteltur (@hosteltur)


În linie cu târgurile importante recente

Cifrele Fitur 2023 sunt foarte în concordanță cu cele înregistrate de evenimentele turistice internaționale de la sfârșitul anului 2022, cum ar fi WTM și IBTM. World Travel Market 2022 s-a încheiat cu peste 35.800 de participanți profesioniști, dublând cu mult prezența din 2021.

Organizatorii au declarat, la ora transmiterii presei, ca un tip cheie de participanți la WTM Londra este reprezentat de cumpărătorii globali de turism, directori cu responsabilități de vânzări directe pentru produsele de călătorie, a căror cifră a crescut cu 25% față de 2021.

Pe partea sa, IBTM 2022 a primit aproape 10.000 de profesioniști din turismul de congrese, convenții și stimulente; iar în cele trei zile cât a durat târgul s-au ținut aproape 100.000 de angajări.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.