Shadow

Cele 5 canale de marketing pe care niciun hotelier nu ar trebui să le rateze

Utilizarea corectă a instrumentelor de marketing de bază îi poate determina pe hotelieri să crească rezervările și să influențeze satisfacția clienților, conform sfaturilor oferite de ITH și Cloudbeds.

 

Călătoriile suferă o transformare uriașă, condusă de schimbările demografice, dar singura constantă este competiția pentru rezervări. Concurența va deveni din ce în ce mai intensă pe măsură ce vedem că cererea consumatorilor se schimbă către locuri de cazare unice, punând hotelurile tradiționale în concurență directă cu închirieri pe termen scurt”, a declarat Sebastien Leitner, vicepreședinte al parteneriatelor strategice la Cloudbeds. 

 

„Pe măsură ce industria se schimbă, va deveni din ce ăn ce mai important pentru hotelieri să îmbrățiseze noi oportunități de marketing pentru a-și crește vizibilitatea și a genera mai multă cerere”. 

 

„Nu este vorba doar de a ști să vinzi, ci și de a merge un pas mai departe și de a înțelege consumatorul final pentru a-i oferi ceea ce are nevoie la momentul potrivt”, spune Álvaro Carrillo de Albornoz, director general al Institutului Tehnologic Hotelier din Spania. Marketingul este, așadar, „un instrument esențial pentru îmbunătățirea competitivității și profitabilității companiilor„.

 

Acestea sunt cele cinci fronturi al căror potențial poate fi exploatat:

 

1. Web-ul și SEO

Marketingul ar trebui să înceapă cu site-ul web și SEO, pentru a facilita rezervările directe. În acest fel, site-ul de cazare trebuie să fie construit pentru a atrage atât oaspeți, cât și motoarele de căutare. Aceasta înseamnă descrieri, fotografii și videoclipuri convingătoare și captivante, precum și usor de navigat, adaptate pentru dispozitive mobile și bogate în cuvinte cheie și etichete. De asemenea, ar trebui să includă îndemnuri, cum ar fi butoanele „Rezervați acum” și un widget „Verificați disponibilitatea”, precum și stimulente pentru a rezerva direct. 

 

2. Publicitatea digitală

În ceea ce privește publicitatea digitală, mai mult decât o cheltuială, este o investiție și singura modalitate sigură de a ajunge la călătorii online. Pentru a asigura eficacitatea acestuia, discreționarea și monitorizarea rezultatelor esențiale. 

 

3. Recenzii și rețelele sociale

Managementul reputației online este un instrument de marketing important pentru convertirea oaspeților. Pentru a realiza acest lucru, hotelierii trebuie să monitorizeze și să răspundă la toate recenziile care menționează proprietatea și să solicite recenzii din toate sursele majore. În același sens cu recenziile, rețelele sociale sunt una dintre cele mai populare surse de inspirație pentru călători. Din acest motiv, Cloudbeds recomandă hotelierilor să mențină o prezență online pentru a construi un brand. Cu toate acestea rețineți că acestea pot consuma mult timp și au un potențial limitat de a spori rezervările.  

 

4. Loialitate cu baze de date

Hotelurile de brand pot genera între 40% și 65% dintre rezervările de la membrii fideli. În era digitalizării, tot ceea ce implică managementul relațiilor cu clienții (CRM) presupune cererea de baze de date și profiluri ale oaspeților și potențialilor clienți pentru a personaliza serviciile și comunicările de marketing, precum și instrumente de automatizare care permit să se trimită oferte personalizate prin poștă. 

 

5. Mass-media

În sfârșit, hotelierul trebuie să evolueze importanța mas-media atunci când vine vorba de a ajunge la potențialii oaspeți prin intermediul mass-media, precum și al rețelelor sociale. Pentru că există povești care merită împărtășite și stabilirea unei strategii de relații publice este esențială pentru a le duce la canalele adecvate. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.