Shadow

Ce valorează clienții cel mai bine (și cel mai prost) la un hotel conform TrustYou

Redresarea turismului global se reflectă și în volumul de recenzii pe care clienții le lasă după sejurul lor într-un hotel, care se apropie deja de nivelurile de dinaintea pandemiei, fiind cu doar 13,7% mai puțin. Comentariile pozitive continuă să câștige detașat, reprezentând mai mult de nouă din zece, potrivit statisticilor TrustYou. Dar, care este cel mai apreciat hotel? Și cel mai puțin? TrustYou are răspunsul. 

Factorii cu cel mai mare punctaj din hoteluri sunt, în această ordine, serviciilehotelul în sine și locația acestuia; cele trei elemente care au cel mai mare impact pozitiv asupra ratingului final al clientului. Pe de altă parte, wifi-ul, prețul și camera au cel mai mare impact negativ, astfel că, în ambele cazuri, acești factori sunt cei asupra cărora unitățile ar trebui să se concentreze pentru a-și îmbunătăți scorul, după cum recomandă TrustYou.

Ce valorează clienții cel mai bine (și cel mai prost) la un hotel conform TrustYou
Volumul de recenzii la nivel mondial în al doilea trimestru a anului este de aproximativ la 45,9 milioane înregistrate în aceeasi perioadă a anului 2019, potrivit statisticilor TrustYou. Sursă: TrustYou.

TrustYou a evidențiat, de asemenea, anumite subcategorii care au, de asemenea, o influență clară asupra recenziilor clienților. Atunci când personalul este prietenos și echipa de management este utilă, oaspeții sunt înclinați să acorde evaluări mai mari. Unitățile de tip boutique și cele sportive rămân cele mai populare alegeri în cadrul categoriei de hoteluri, mai ales dacă sunt situate în apropierea atracțiilor turistice, a restaurantelor și a barurilor, ceea ce subliniază importanța locației.

Qué es lo mejor (y lo peor) valorado en los hoteles según TrustYou

Pe de altă parte, un hotel poate primi evaluări mai slabe dacă conexiunea wifi este slabă sau dacă trebuie plătită, În ceea ce privește categoria de preț, prețurile alimentelor pot duce, de asemenea, la ratinguri mai mici, în timp ce, în ceea ce privește camera, clienții acordă o atenție deosebită curățeniei din baie.

Alte articole despre TrustYou:

Importanța reputației online pentru revenue management

Inovație în programele de loialitate ale hotelurilor

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.