Shadow

Boeing lansează 737 MAX 10 fără mult tam-tam

Atunci când un producător de flotă prezintă un nou model sau un tip de aeronavă, este de obicei o veste importantă pentru industria aerospațială. Cu toate acestea, nu a fost cazul lui Boeing și lansarea noului său 737 MAX 10. Evenimentul, desfășurat la instalațiile sale din Renton, Washington, a avut un profil foarte scăzut, fără prezența obișnuită a mass-media peste tot din lume și oaspeți speciali din sectorul aerian și lanțul de aprovizionare. 

 

Părea mai degrabă o întâlnire internă a angajaților pentru a-și lăuda realizările și pentru a recunoaște eforturile echipelor care au participat la producerea noii aeronave, potrivit raportului specializat One mile at a time

Ieșirea de la fabrica din Renton al noului Boeing 737 MAX 10.

 

Mark Jenks, vicepreședinte și director general la Boeing al programului 737, părea să-l confirme spunând: 

„Astăzi nu este vorba doar despre un avion nou. Este vorba despre oamenii care îl proiectează, construiesc și îl susțin. Obiectivul neobosit al acestei echipe privind siguranța și calitatea arată angajamentul pe care îl avem cu clienții companiei aeriene și cu toți oamenii care zboară într-un avion Boeing”. 

 

Boeing 737 MAX 10 are în prezent peste 550 de comenzi de la 20 de companii aeriene din întreaga lume, deși în prezent nu este capabil să zboare din cauza vetoului. 

 

Cel mai mare 737 MAX

Boeing 737 MAX 10 este a treia și cea mai mare versiune a familiei 737 MAX, după debutul celor 737 MAX 8 și 9

 

Acesta permite o capacitate mai mare, dar cea de rang mai mic, deoarece pot fi configurate în interiorul cabinei sale de pasageri până la 230 de locuri și are o autonomie de până la 3.300 de mile nautice (6.111,6 kilometri), potrivit lui Boeing într-o declarație. Potrivit producătorului său atunci când a anunțat lansarea la Paris Airshow 2017, Boeing 737 MAX 10 este cea mai profitabilă aeronavă cu un singur culoar pentru companiile aeriene, oferind cel mai mic cost pe scaun-kilometru din istorie

Caracteristicile celor patru versiuni. (Sursă: One mile at time).

 

United este cel mai mare client al modelului 737 MAX 10, cu 100 de aeronave comandate. Flydubai, Lion Air si VietJet Air, au de asemenea comandate peste 50 de aeronave. 

 

Acest avion este răspunsul la modelul Airbus A321neo, dar Boeing nu are în dezvoltare sau în vedere versiuni mai mari pentru a concura cu următorul model dezvoltat de producătorul european de pe A321neo, A321LR (lung curier) care zboară până la 4.600 de mile (8.519,2 kilometri) și intenționează să lanseze în 2030 cea mai mare aeronavă cu un singur culoar din istorie, A321XLR (o gamă extinsă de timp), care va zbura pe distanțe cu 15% mai lungi decât predecesorul său. O astfel evoluție nu este de așteptat cu 737 MAX. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.