Shadow

Berlin va deschide aeroportul în octombrie 2020, 9 ani mai târziu

Deschiderea noului Aeroport din Berlin Brandenburg (BER) Willy Brandt, de atâtea ori amânată, are o nouă dată, după nouă ani în care au avut loc o serie de scandaluri legate de corupție și design de proastă calitate. După cum au anunțat operatorii săi, este de așteptat ca, ceea ce va fi principala infrastructură a capitalei germane să fie în sfârșit operațională pe 31 octombrie 2020. 

 

Aeroportul va înlocui cele două vechi aeroporturi din Tegel și Schönefeld, care au fost cândva principalele aeroporturi ale fostului Berlin Vest și, respectiv, Berlin Est. Construcția sa a început la mijlocul anului 2006, iar inaugurarea sa a fost inițial programată pentru noiembrie 2011. 

 

Acum proiectul plin de probleme și lansarea lui întârziată, au devenit un fel de material comic pentru tot felul de glume și subiect de râs în Germania, în special, ținând cont de reputația de eficiență și punctualitatea riguroasă a țării pe care BER a deteriorat-o. 

 

De atunci au fost stabilite 10 date de pornire. Bugetul inițial a fost de 2.830 de milioane de euro, un număr care a ridicat la peste 7.000 de milioane de euro după aproape 15 ani de planificare și construcție. 

 

Lufthansa, care va deveni compania aeriană de referință – inițial a fost compania dispărută airberlin – a asigurat că, cu această ocazie, operatorii aeroportului au făcut o promisiune fermă. 

 

Directorul general al aeroportului, Engelbert Lütke Daldrup, a declarat că este sigur că primele avioane vor ateriza acolo pe 31 octombrie 2020 și că primele plecări vor avea loc a doua zi. Cu toate acestea, președintele consiliului de supraveghere, Rainer Brestschneider, a comentat că încă mai există „deficiențe” care trebuie abordate rapid pentru atingerea acestui obiectiv. 

 

Noul aeroport

Aeroportul și-a stabilit obiectivul de a gestiona un trafic de 27 de milioane de pasageri pe an inițial, număr care reprezintă jumătate din dimensiunea aeroportului principal din Germania, cel din Frankfurt, și mai puțin de o treime din cel mai aglomerat aeroport din lume, cel din Atlanta

 

Sectoarele țării susțin că, la aproape trei decenii de la căderea Zidului Berlinului și a guvernului mutat la Berlin, capitala Germaniei încă așteaptă noul său aeroport internațional

 

„Aeroportul a fost inițial conceput pentru a fi o vitrină a capitalei germane, în conformitate cu statutul de creștere al orașului ca destinație turistică principală și centru al puterii politice”, au spus aceștia. 

 

A se vedea, de asemenea, Aeroportul Berlin Branderburg a instalat primii operatori

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.