Amadeus și Booking.com au semnat un acord prin care, conform GDS-ului, agențiile sale de turismo cliente „vor beneficia direct de o creștere cu 30% a opțiunilor de cazare”.
Accesul va fi „în lunile următoare prin intermediul mai multor puncte de vânzare, cum ar fi Amadeus Selling Platform Connect și, pentru rezervările de călătorii de afaceri, prin Amadeus cytric Travel & Expense„, spune compania.
Oferta de cazare a lui Booking.com va fi afișată împreună cu conținutul de călătorie complementar „pentru a facilita distribuitorilor să rezerve un itinerar complet pentru călători. Acest conținut suplimentar le va permite să răspundă cererii călătorilor de a avea o gamă largă de opțiuni, să aibă acces la diferite prețuri și să se bucure de confortul de a avea un singur itinerar pentru întreaga călătorie, de la început până la sfârsit”, adaugă Amadeus.
Ripsy Bandourian, vicepreședinta de Alianțe a Booking.com, a comentat: „Căutăm în mod constant colaborări strategice care ne permit să ajungem și la mai mulți oameni din întreaga lume, astfel încât să poată descopri cu ușurință experiența perfectă de călătorie pentru ei prin Booking.com. Suntem încântați să colaborăm cu un partener precum Amadeus, care împărtășește în mod clar pasiunea noastră pentru tehnologie și inovație. Împreună, vom lucra pentru a conecta în mod fluid la un număr și mai mare de călători, cu experiențele de cazare și de călătorie care sunt potrivite pentru ei”.
Jorge Elliott, vicepreședinte al alianțelor la Booking.com, a comentat: „Căutăm în mod constant colaborări strategice care ne permit să ajungem și la mai mulți oameni din întrega lume, astfel încât să poată descoperi cu usurință experiența perfectă de călătorie pentru ei prin Booking.com. Suntem încântați să colaborăm cu un partner precum Amadeus, care împărtășește în mod clar pasiunea noastră pentru tehnologie și inovație. Împreună vom lucra pentru a conecta în mod fluid la un număr și mai mare de călători, cu experiențele de cazare și de călătorie care sunt potrivite pentru ei”.
Peter Waters, EVP, Hotels, Mobility & Insurance, Amadeus, a declarat: „Conținutul hotelier este una dintre prioritățile principale ale Amadeus, așa că investim activ în îmbogățirea portofoliului nostru din prisma tehnologică și a conținutului. Suntem mândri să conducem progresul afacerii noastre cu un furnizor din sectorul hotelier care are o mare reputație datorită succesului său mondial”.
Sursă: hosteltur.com