Shadow

Alianța dintre Paris și Londra pentru a se oferi ca o singură destinație turistică

Birourile de turism ale orașelor Paris și Londra, în colaborare cu Eurostar, compania care explotează linia de tren dintre ambele orașe, au lansat o campanie comună a ofertei lor turistice; o inițiativă care a avut loc în mijlocul negocierilor dure în jurul Brexit-ului care au avut loc între Regatul Unit și Uniunea Europeană (UE). 

 

Proiectul, care a început la sfârșitul lunii octombrie și cu o durată de cinci luni, s-a adresat în special tinerilor americani între 20 și 30 de ani, pe care încearcă să ți atragă în cele 177 de restaurante cu cel puțin o stea Michellin, 641 de parcuri și grădini, 506 teatre și 353 de muzee din cele două orașe

Pentru prima dată, cele două destinații europene puternice se promovează și se oferă ca una singură. (Fotografie: parispropertygroup).

 

„Pentru prima dată, Parisul și Londra își unesc forțele pentru a promova aceeași destinație”, au afirmat cele trei instituții ce fac parte din proiect într-o declarație comună. Ele au reamintit că Statele Unite reprezintă prima piață de origine a turiștilor străini în ambele capitale europene, care sunt dintre cele mai vizitate de pe continent. 

 

Capitala Regatului Unit a primit 2,62 de milioane de vizitatori americani în 2017, cu 12,7% mai mulți decât în 2016, în timp ce Parisul a înregistrat anul trecut o creștere de 19% a rezervărilor hoteliere efectuate de turiștii din Statele Unite. 

 

Inițiativa, care a inclus lansarea site-ului londonparis.com, a luat naștere în contextul negocierilor dintre Londra și Bruxelles pentru plecarea Regatului Unit în calitate de membru al Uniunii Europene (UE).

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.