Birourile de turism ale orașelor Paris și Londra, în colaborare cu Eurostar, compania care explotează linia de tren dintre ambele orașe, au lansat o campanie comună a ofertei lor turistice; o inițiativă care a avut loc în mijlocul negocierilor dure în jurul Brexit-ului care au avut loc între Regatul Unit și Uniunea Europeană (UE).
Proiectul, care a început la sfârșitul lunii octombrie și cu o durată de cinci luni, s-a adresat în special tinerilor americani între 20 și 30 de ani, pe care încearcă să ți atragă în cele 177 de restaurante cu cel puțin o stea Michellin, 641 de parcuri și grădini, 506 teatre și 353 de muzee din cele două orașe.
„Pentru prima dată, Parisul și Londra își unesc forțele pentru a promova aceeași destinație”, au afirmat cele trei instituții ce fac parte din proiect într-o declarație comună. Ele au reamintit că Statele Unite reprezintă prima piață de origine a turiștilor străini în ambele capitale europene, care sunt dintre cele mai vizitate de pe continent.
Capitala Regatului Unit a primit 2,62 de milioane de vizitatori americani în 2017, cu 12,7% mai mulți decât în 2016, în timp ce Parisul a înregistrat anul trecut o creștere de 19% a rezervărilor hoteliere efectuate de turiștii din Statele Unite.
Inițiativa, care a inclus lansarea site-ului londonparis.com, a luat naștere în contextul negocierilor dintre Londra și Bruxelles pentru plecarea Regatului Unit în calitate de membru al Uniunii Europene (UE).
Sursă: hosteltur.com