Shadow

Air France prezintă o nouă campanie de imagine: “Eleganța este o călătorie”

Comunicat de presă

Ca parte a strategiei de poziționare a mărcii în zona premium, Air France lansează un nou videoclip care reprezintă ambiția companiei de a oferi clienților săi tot ce este mai bun din Franța și de a duce eleganța la înălțime.

Acest film  descrie povestea ascensiunii unei femei seducătoare  și hotărâte ce întruchipează cu eleganṭă compania aeriană. Purtând o rochie roșie cu o trenă infinită, ea urcă lin treptele Turnului Eiffel, simbolul Franței în întreaga lume.

O vedem pe eroină evoluând în interiorul turnului, urcând cu grație și ușurință numeroasele sale trepte. Scenele ritmice se succed, fiecare simbolizând pe rând atuurile companiei: arta ospitalității, bucătăria fină franțuzească oferită la bord sau atenția specială acordată copiilor în timpul călătoriei.

Ajunsă în vârful turnului, ea traversează cu magie o mare de nori, sugerând momentul special atemporal care poate fi  trăit doar la bordul avionului. Trena ei lungă se înalță apoi într-un zbor lin, însoțit de lumina turnului, inainte de a se metamorfoza în accentul roșu, simbolul mărcii companiei, ce întruchipează excelența și expertiza acesteia.

Air France prezintă o nouă campanie de imagine: “Eleganța este o călătorie”!

Eleganța este o călătorie. Air France.

Videoclipul se încheie dezvăluind noua campanie publicitară a companiei, intitulată „Eleganța este o călătorie. Air France.” Această nouă semnatură evidențiază valorile Air France, stilul său, precum și atenția pentru cei din jur și pentru planetă.

Muzica filmului este inspirată de piesa binecunoscută „Les moulins de mon cœur” compusă de Michel Legrand, interpretată de artista franceză Juliette Armanet. Aceasta este mai mult decât o simplă coloană sonoră, noua versiune a fost adaptată special pentru Air France. Ritmurile melodiei, catifelate dar în același timp și puternice, sugerează cu emoție tradiṭionala eleganṭă franceză.

Un imn către eleganță

Cu acest nou film, compania rupe tiparele de comunicare folosite în mod tradițional în lumea aviației. Filmul  exemplifică arta franceză de a trăi de care pasagerii săi din întreagă lume se pot bucura zi de zi, în timpul călătoriei.

Acest „je ne sais quoi” pe care lumea îl asociază cu Franța, este ilustrat în expertiza și arta călătoriei Air France.  Aceste valori duc eleganța și rafinamentul pe noi culmi.  Astfel se intruchipează de fapt  promisiunea Air France de a oferi pasagerilor săi o experiență tipic franceză la bord cu meniuri alcătuite de mari bucătari francezi, saloane proiectate de designeri și arhitecți de renume mondial, uniforme create de designeri de modă excepționali: Air France promovează excelența franceză în întreaga lume.

Dincolo de acest know-how, compania se străduiește constant să ofere clienților săi experiențe de călătorie cu impact minim asupa mediului.

Creat de Aura by Omnicom, acest film este difuzat din 11 mai 2022 la TV, cinema și digital pe 5 piețe internaționale strategice pentru Air France: Statele Unite, Canada, Brazilia, Italia și Germania. În Franța, distribuția sa este 100% digitală. Campania include, de asemenea, clipuri video care promovează Parisul ca destinație, angajamentele companiei pentru un transport aerian mai responsabil, gastronomia franceză, premiile sale Skytrax*, programul de fidelitate Flying Blue și serviciul La Première.

Air France mulțumește Companiei de Operare a Turnului Eiffel pentru ospitalitate și Oficiului de Turism din Paris pentru sprijinul acordat.

*Skytrax, agenție internațională care întocmește anual un clasament al celor mai bune companii aeriene.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.