Grupul hotelier francez Accor a înregistrat un profit de 248 de milioane de euro în prima jumătate a anului, față de 32 de milioane de euro încasate în aceeași perioadă a anului 2022, ceea ce l-a determinat să își majoreze previziunile pentru întregul an.
Gigantul hotelier, care operează branduri precum Ibis, Mercure și Sofitel, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,402 miliarde de euro în primele șase luni ale anului, în creștere cu 39%, datorită redresării turismului și a activității de business.
Profitul său operațional a crescut de la 99 de milioane la 316 milioane.
„Această dinamică ar trebui să continue în lunile următoare, determinată de cererea care continuă să fie susținută atât de călătoriile de agrement, cât și de cele corporate”, a declarat directorul general Sébastien Bazin, care a precizat că firma să își revizuiește în creștere obiectivele financiare și investește în brandurile sale.
Accor își propune acum să îmbunătățească veniturile pe cameră disponibilă cu 15-20%, în timp ce se așteaptă ca profitul operațional brut (ebitda) pentru întregul an să se situeze între 930 și 970 de milioane de euro, dată de intervalul 920 și 960 de milioane de euro din previziunile sale anterioare.
Sursă: hosteltur.com