TUI Group va impulsa strategia de creștere bazată pe hoteluri de branduri proprii cu deschiderea în următoarele săptămâni a peste 20 de hoteluri în 11 țări din Europa, Africa și Asia. Această creștere puternică se va concentra mai ales pe brandurile TUI Sensimar, TUI Family Life și TUI Sensatori.
În plus, brandul TUI Magic Life va oferi trei variante noi de resort vara aceasta, iar partenerii săi prin intermediul de joint ventures Riu Hotels & Resorts și Atlantica își vor extinde portofoliul.
„Hotels & Resorts, Croaziere și Experiențe în Destinație sunt cele mai mari zone de creștere ale TUI. Extindem în mod sistematic aceste afaceri, deoarece reprezintă aproximativ 70% din profitul grupului„, a indicat membrul Consiliului de Administrație, Sebastian Ebel, responsabil pentru Hotels & Resorts de Croaziere.
„Segmentul hotelier este mai putin ciclic decât afacerea extrem de competitivă a turismului tradițional, care reprezintă acum 30% din profitul TUI”, spune Sebastian Ebel.
El adaugă: „investim în mod constant în hoteluri, nave și extinderea platformei noastre digitale pentru activități în destinație”. În prezent, compania are aproximativ 380 de hoteluri și 17 nave.
Numai în prima lună, zece hoteluri noi au deschis porțile, iar extinderea continuă în următoarele săptămâni. Până la sfârșitul verii vor fi realizate 20 de deschideri și un club unic pentru adulți marca TUI Sensimar.
Sursă: hosteltur.com