Trip.com își îmbunătățește rezultatele în ciuda reapariției Covid în China

OTA Trip.com Group a obținut rezultate „rezistente” în al treilea trimestru al anului 2022, în ciuda perturbărilor continue rezultate din reapariția COVID-19 în China. O piață în care vede semne de revenire, rezervările hoteliere depășind nivelul din 2019 la sfârșitul lunii iunie, când restricțiile au fost relaxate. 

Acesta este punctul culminant al bilanțului agenției online cu privire la activitatea sa de anul trecut, în timpul căruia consideră că a obținut „o performanță solidă pe piețele din străinătate și îmbunătățiri pe piața internă din China”, determinată de cererea puternică de călătorii în timpul verii și în lunile următoare.

Sediul Trip.com

Pentru Trip.com, pe parcursul anului 2022, industria globală a călătoriilor „a continuat să facă progrese bune spre o redresare completă, cu Europa și SUA în fruntea restabilirii călătoriilor, iar Asia-Pacific a accelerat ritmul„, a precizat compania chineză, care își bazează activitatea pe o aplicație puternică.

În 2022, OTA a lansat o serie de produse noi, a sărbătorit etape importante, a implementat îmbunătățiri ale serviciilor și a încurajat călătorii cu conținut inspirațional și unic. 

După cum amintește compania, care este cea mai mare din nișa sa după Expedia și Booking, strategia sa de a prioritiza propria aplicație a contribuit la faptul că Trip.com a fost desemnată a zecea cea mai descărcată aplicație OTA la nivel global în prima jumătate a anului 2022, impulsionând rezervările și călătoriile prin intermediul platformei sale online.

Numărul de instalări ale aplicației Trip.com a crescut la peste 6,2 milioane de descărcări, atingând un nivel record în Coreea de Sud și în Marea Britanie în cursul anului 2022. Potrivit OTA, redresarea este evidentă în rezervările de călătorii, inclusiv bilete de avion, care sunt „cu peste 100% mai mari de la an la an” pe platformele sale globale.

Creștere de două cifre

Rezervările de zboruri pe piețele EMEA și SUA au continuat să înregistreze „o creștere de două cifre de la an la an”, iar în Asia-Pacific, creșterea a fost stelară cu peste 400% peste aceeași perioadă din 2021. Trip.com Group se așteaptă că acest impuls să se extindă și în trimestrul al patrulea, sperând să depășească nivelul din 2019.

Rezervările hoteliere pe platformele globale ale grupului Trip.com au crescut cu 45% față de al treilea trimestru din 2019.

Și, potrivit agenției online, rezervările hoteliere interne pe piețele din afara Chinei au crescut cu 300% față de T3 2019, iar alte piețe importante, inclusiv SUA, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Indonezia, Malaezia, Hong Kong și Asia de Sud-Est au înregistrat o creștere de trei cifre față de nivelurile din T3 2019.

Mai multe informații despre OTA:

OTA-urile vor aprofunda personalizarea ofertelor de călătorie

OTA: concurența pe valoare și nu pe preț este cheia diferențierii

Scopul Trip.com: să devină OTA numărul 1 în Europa

Călătoriile milenial se extind după pandemie

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version