Travelport Wordlwide și Japan Airlines au convenit să formeze un joint venture pentru a achiziționa Travelport Japan și filiala JAL Axess International Network. Sub brandul unit Travelport Axess, compania în comun va opera un GDS adaptat nevoilor industriei de turism din Japonia. Mișcarea grupului european este în concordanță cu tendința observată în sectorul de intermediere de a-și extinde amprenta pe principalele piețe din Asia.
Compania comună, care va funcționa sub brandul Travelport Axess, va combina experiența Axess în Japonia și tehnologia globala a Travelport. Travelport Axess va continua să ofere servicii agenților de turism prin intermediul platformei GDS-ului Axess și va permite accesul la platformele GDS ale Travelport, Apollo și Galileo. Compania va oferi servicii online, mobile și corporate inclusiv instrumente de rezervare și managementul datelor, precum și accesul la conținutul NDC, oferind agențiilor de călătorii japoneze și cliențiilor lor cele mai bune produse locale cu cea mai bună conectivitate globală.
Trebuie amintit faptul că în ultimele luni se observă o mișcare intensă a marilor giganți din sectorul turismului european pentru a se consolida în piețele asiatice și mai ales cel japonez în alianța cu companiile locale. Acesta este cazul lui Thomas Cook în recentul joint venture cu Hanatour Japan și, în mod similar, a acționat TUI într-una din zonele cu cel mai mare potențial din Asia, deschizând o filială în Malaezia.
Travelport a lucrat îndeaproape și a furnizat Axess în cadrul acordurilor de colaborare tehnică din 2012 și a stabilit o relație de încredere cu JAL. JAL are plăcerea de a se asocia cu Travelport în acest joint-venture, deoarece Travelport se concentrează pe satisfacerea nevoilor agențiilor de turism, demonstrând angajamentul ferm al JAL de a continua să colaboreze îndeaproape cu agenții de turism din Japonia.
Pentru Travelport, acest joint-venture îi va consolida poziția în industria de călătorii în creștere din Japonia. Travelport Axess va beneficia de o echipă de agenți cu sediul în Japonia și specialiști în produse adaptate nevoilor clientului. Prin combinarea punctelor forte ale celor două companii, Travelport Axess intenționează să construiască o poziție solidă și să devină liderul GDS-urilor în Japonia.
Yoriyuki Kashiwagi, director general al International Passenger Sales al Japan Airlines, a declarat: „Credem că viitorul călătoriei va fi transformat prin inovații tehnologice. Sunt sigur că Travelport Axess va putea ajuta agenții de turism japonezi să răspundă la cererile globale în creștere prin oferirea de servicii bazate pe tehnologii de ultima generație.
Gordon Wilson, președinte și CEO al Travelport, a declarat: „Acest anunț și parteneriatul nostru cu Japan Airlines este un progres semnificativ în furnizarea de tehnologii de vârf pentru industria de turism din Japonia. Suntem încântați de oportunitățile de creștere pe care le oferă agențiilor de turism”.
Sursă: hosteltur.com