Silversea Cruises a realizat un studiu de tendință în rândul clienților lor, care reflectă modul în care au ales să își refolosească în mare parte creditele, după perioada de încetare a operațiunilor, în rezervările viitoare de croaziere și preferă să se întoarcă în aceleași destinații, cu un podium condus de Europa.
Cu datele de plecare până la 30 aprilie 2021, cifrele reflectă arată că 57% din lunile alese pentru călătorie au fost între mai și decembrie 2021, o consecință a celor mai apreciate destinații precum Europa de Nord, Mediterana și Alaska, în comun de clienți de pe toate piețele sursă la nivel global.
53% din rezervări provin de la membri ai clubului de loialitate Venetian Society, „Acest lucru ar trebui interpretat ca un angajament și o afinitate ridicate din partea clienților noștri cu Silversea”, explică Giorgio Costa, Sales Development Manager la Silversea pentru Europa de Sud, Est si Rusia. „Sunt și vor fi întotdeauna prescriptorii noștri”.
În ceea ce privește propunerea Silversea Cruises conform căreia clienții acceptă un împrumut pentru o viitoare croazieră – Future Cruise Credit (FCC) – care a fost lansată începând cu 8 martie, procentul se apropie de 50%. „Acest lucru se datorează într-o măsură mai mare muncii minunate a agențiilor de turism care au convins clientul să folosească plata rezervării pentru o călătorie viitoare”. În aceste cazuri, agenția a beneficiat de comisionul dublu (pentru rezervarea anulată și pentru cea nouă).
Pe de altă parte, 64% au ales aceeași destinație. Costa subliniază că aceste date sunt importante. „Ar putea un fapt anecdotic simplu, dar în realitate, datorită elasticității aplicației FCC și a gamei largi de itinerarii pe care o are Silversea, oaspeții au putut alege itinerarii complet diferite de cele planificate inițial”.
Sursă: hosteltur.com